Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

It´s our treasure

12. 05. 2005
4
0
3017
Autor
sacco

It´s our treasure ...





Kachora
09. 06. 2005
Dát tip
ona je KRÁSNÁ... TIP

sacco
14. 05. 2005
Dát tip
petr pan, slza hvězd: díky vella, sorry. plnil jsem přání lidiček z písmáku... a lepší rubriku jsem nenašel. mohu tě uklidnit.... ženatý už jsem, to sem psát nebudu a že bych tady pak popisoval první zvuky a první zoubek ... to ne. ještě jednou sorry. želvičko a gabe máte pravdu....

Lyryk
13. 05. 2005
Dát tip
ať roste a nučte ho brzy na internet .-)) všechno nejlepší

Fame
13. 05. 2005
Dát tip
moc gratuluji a přeji ať víly nadělí jen to nejlepší!!! E*

_Rebelka11
13. 05. 2005
Dát tip
gratuluji taťko, je nádherná... tak ať je zdravá a hodná :-), *

Jony
13. 05. 2005
Dát tip
Lyrdo s tim internetem se fakt nebojim :o) ... není to náhodou skrytá reklama :o))). Jináč moc gratuluju a přeju VŠEM hodně zdraví a lásky!! :o)))

gab_1
13. 05. 2005
Dát tip
Konečně v písmáku hezkej ksichtík!! :o)))) t*

sacco
13. 05. 2005
Dát tip
... po dnešní noci nevím, jestli bude hodná. dnešní děti, výpočetní technika a internet, to jde brzy dohromady. vždyť má den a už tady vystavila fotečku :-) ksichtít prý není po mně - tak musí být hezký :-)
všem díky za gratulace.

gab_1
13. 05. 2005
Dát tip
Už je to venku!!! Mě se zdálo, že mi je podobná!! NO JO - CELÁ JÁ!!! :o))))))

_Rebelka11
13. 05. 2005
Dát tip
teda gabe, ty se činíš :-))) sac: prvních pár dnů asi ne, ale pak se to snad bude zlepšovat :-)

zelva
13. 05. 2005
Dát tip
no coment...tip

sacco
13. 05. 2005
Dát tip
gabe, říkal jsem ti, že si tě najdu a jestli uvidím, že máš u sebe klíče od našeho bytu a je ti podobná, tak se těš.... no jo, tenhle víkend budu měnit klíče od baráku - že já blbec jsem to měl udělat před devíti měsíci... reb, ve zlepšení doufám...... ale vzdušné zámky si nemaluju. želvo, ....ď....

gab_1
13. 05. 2005
Dát tip
Sac: Reb: zel: Vykašli se na klíče - hlavně, že máš krásný dítě!! Holky, že mám pravdu???? Dík!! :o))))))

zelva
13. 05. 2005
Dát tip
gabe máš pravdu, sacco furt řeší jen samé kraviny...no ale já myslím, že to dělamé tak nějak všichni...buďme tedy tolerantní...a ty sacco klidně vyměň ty zámky u dvěří, když tě to uklidní, ale teď už je to myslím na dvě věci, ale dělěj ják myslíš, když teda myslíš...no ale tak nějak si myslím, že by aj mohla být na tebe podobná, ale jelikož jsem nikdy neviděla gaba, tak si nemůžu být 100% jistá, al ev porodnici určitě k záměně nedošlo, už je zdravotnictví v tomto na dobré urovni...ale když se to tak vezme vůbec nezáleží kdo je biologický otec, ale spíše na tom kdo se chová jako otec a to je pro dítě mnohem mnohem lepší...pěkně si chraň svůj nádherný poklad...čas je neúprosný a nejde ho zastavit!!!

Slza_hvězd
13. 05. 2005
Dát tip
na internet ho raděj neučte, raděj trochu opravdové poezie...jinak gratuluju :)

Petr_Pan
13. 05. 2005
Dát tip
podepisuju se pod názor slzy_hvězd

Slza_hvězd
13. 05. 2005
Dát tip
Petr_Pan: díky... :)

JiKo
12. 05. 2005
Dát tip
být před tím our ještě "y" mohlo to být pikatní prohlášení :))))

sacco
12. 05. 2005
Dát tip
korovjev: v tuhle chvíli stáří skoro 44 hodin, zdraví snad OK. jiko: ... takové pikantní překvápko radši ne jeremy: mějte, bude fajn. všem díky.

angelik
12. 05. 2005
Dát tip
to je krasny:))) gratuluju a hodne stesti preju:)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru