Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zlatý déšť

15. 05. 2005
1
0
1169
Autor
cestín

 

Říká se, že jednou tak dlouho pršelo, až se dalo všude jezdit jen na lodičkách. Někde pak voda neopadla dodnes. Třeba jako v Benátkách, kde mají místo silnic jen cesty, po kterých plují lodičky. Na těch se tam cestuje z místa na místo. To ani zas tak moc do naší pohádky nepatří, já jen, že je to docela legrační a hezky město.

 

V té době, když tak moc pršelo a každý měl dost toho mokrého počasí, se prý najednou drobně rozpršel zlatý déšť. Nebyly kapky, ale malé květinky. Popadaly na mokré větve stromků a tam se třpytily spolu s kapkami, jen tak pro radost. Tak snad někdy  pršel zlatý déšť. Kdo ví. Jenže byla to  paráda jen na chviličku. Škoda, že nikde nekvete takový stromeček, říkali si všichni.  Další jaro, až opadla voda, na některých zahradách rozkvetl zlatý déšť. Kvete brzo na jaře a je to opravdu krása, protože nikde ještě dohromady nic nekvete, ale trvá jen chvilku. Pak stromky zezelenají a rostou celé léto zeleně. Myslím, že zrovna z toho důvodu lidé vymysleli ohňostroje, aby se mohli dívat, jak z oblohy padá zlatý déšť.


cestín
17. 05. 2005
Dát tip
Může být, ne. Mám radost, že aspoň líbí.

Pívíí
15. 05. 2005
Dát tip
Myslím, že zrovna z toho důvodu lidé vymysleli ohňostroje, aby se mohli dívat, jak z oblohy padá zlatý déšť. :) t.

cestín
15. 05. 2005
Dát tip
Mě se ohňostroje moc líbí.ď

Pívíí
15. 05. 2005
Dát tip
Mně vadí ten čmoud a hluk, teda když jsem v centru dění, jinak líběj taky a já ď.... tahle věc... potěšila. pa :)

cestín
15. 05. 2005
Dát tip
Pokusím se zas napsat další.

Pívíí
15. 05. 2005
Dát tip
tak jo...:)

cestín
15. 05. 2005
Dát tip
Zas příště, moc hodin dneska.:o)

Nemi
15. 05. 2005
Dát tip
to s těma ohnostrojema je dobrý:-) chvílema mi to připadá moc přejemnělý, ale koneckonců je to pohádka:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru