Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Leontýnce k nohám

26. 07. 1999
2
0
4950
Autor
Merle

Tu je tvá slíbená óda, tentokráte veřejnosti napospas. Ó ty má zelenooká :-))

motto: Pravdivou ódu
dávám do vínku.
Pro koho? no přece
pro Leontýnku.

Znám já malou čarodějku... Silou svojí slabosti boří hory, láme srdce, jen ze smutné radosti. Krásná tak až, že jsem málem zapoměl i dýchat. Trochu kecám, ale stejně musel jsem si zvykat. Vlasy má z rusalky, oči má z hada, malinko pršáček. A co má ráda? Všechno si zkusit. Všechno si prožít. Všeho se dotknout. Všechno si užít. Andílek s růžkama? Ďáblice v říze? Půlnoční jezdec? Snad sfinga v Gíze? Jeptiška z Gomory? Barová královna? Princezna na hrášku? Všechny je odrovná... Temná tajemství s barvou oříšků, ukrývá hluboko. V duši kalíšku. Nepomlčí, nepostojí, nepoleží, neposedí. Bez brzd jede po dálnici. Bez zrcátek, jen vpřed hledí. Ne, že by s ní šili čerti, ona je fakt jiná. Chytila je za srst a teď šije ona s nima. Tolik jedna krátká óda bez hudby a bez tance. Nezapomeň: V Avalonu máš jednoho zastánce.
Ald
23. 07. 2001
Dát tip
nemam rad az takovyhle leontynky (asi jsem zablokovanej)ale tys to pekne vystihl (tu bytost).mas plusa*

Prokletí
22. 10. 2000
Dát tip
hm, rok-fór???o) m.

Yeziiinka
20. 10. 2000
Dát tip
Okouzlující obdivásnička Merlíku, takhle vdechnout úžas a poklonit se kráse do veršů...jsi trochu ďábel! No a leontýnka asi také pohádková bytůstka, že? Mimochodem "Chytila je za srst a teď šije ona s nima" je velenápad.

Merle
20. 10. 2000
Dát tip
Prokletí: myslel? neblbni, to by fór... Yezz: jsem jen takovej malej čertík Bertík... na andílky můžu tak akorát psát ódy :-))

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
já ho nechci všude, ale tu a tam...? m. P.S.: Tys někdy myslel...ne!0)

Prokletí
10. 10. 2000
Dát tip
*Leontýnce k nohám: a zas ta Tvé baby...nechceš se trochu rozvášnit a pravidelně prodloužovat verše aspoň o lsabiku??? prosím si o šestislabičnej verš...do obsahu kecat nesmím...nejsem leontýnka...natož leontýn... m.

Merle
10. 10. 2000
Dát tip
prokl: stálej šestislabičnej verš je příliš pravidelnej, a tak je lepší minimálně ho zkombinovat s dvouslabičný obřádek... ale tehdy jsme nad tím každopádně vůbec, ale vůbec nepřemejšlel

mike
18. 04. 2000
Dát tip
To se teda Leontýnka má. Zajímalo by mě, jestli jen ten tip od ní. Básnička je krásná, škoda, že neznám její dílka a ani ji samotnou. Mohl bych aspoň srovnávat.... Budu to muset napravit.

Hannah
19. 08. 1999
Dát tip
Je to moc hezké.
Ale už mlčím, nebo mě tví příznivci ukamenujou ... (vím že ani já nejsem dokonalá).

snoopy
16. 08. 1999
Dát tip
..hmm.. ta vložená sloka..

leontynka
13. 08. 1999
Dát tip
ViNiLku to není dobře ...TŘÍÍÍ...měkce krátce

Stalker
02. 08. 1999
Dát tip
Anděl nebo ďábel to je jedno a perfektní to není. Pouze svojí hlavu má a činí to co jini neučiní
protože se hodně bojí. Čeho snad sebe svojí mysli, nebo lidí jejich myslí........

slavek
01. 08. 1999
Dát tip
moc hezké.. Leontýnka musí být opravdu perfektní.. Asi šestý človíček o ní pěje samou chválu :-)))
Jsem si naprosto jistý, že poprávu.

ViNiL
01. 08. 1999
Dát tip
Šest jich zrovna není, slávku, ale určitě je to násobek třííííííííííííííííííííííííííííííííííí.

leontynka
30. 07. 1999
Dát tip
no...děkuju (nadšeně)
...a ta přidaná sloka

Merle
30. 07. 1999
Dát tip
Jsem rád, když se mi něco povede vystihnout, notož když mi to někdo řekne. Díky všem.
Poklona-čelem-o-zem óóóó zeleneooká (přidaná je správně ne?).

leontynka
30. 07. 1999
Dát tip
jak jinak...už se těším až Tě znovu uzří mé zelenooké oči jen pro tebe...taky trochu kecám

Tanizaki
29. 07. 1999
Dát tip
Merlíku? Tohle je dokonalý (vidíš do ní, žádný zdání)

Žeryk
28. 07. 1999
Dát tip
Fakt dobrý, to je doopravdy ona.

Gity
27. 07. 1999
Dát tip
Tohle se ti Merle nadobyčej zdařilo...

Bibša
27. 07. 1999
Dát tip
Co k tomuto říci více
jó, musíš být krasavice!!!

První dvě sloky jsou opravdu počteníčko pro i náročné !!!

Replicant
27. 07. 1999
Dát tip
Andělé jsou mezi námi....Merle, umíš v člověku vzbudit zvědavost.

Delet
26. 07. 1999
Dát tip
vsadím se,
že jich tu bude vícero...
ty náš vznešený Cicero.

Jákob
26. 07. 1999
Dát tip
Safraporte rád ji poznám :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru