Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kruh

12. 12. 2000
6
0
4352
Autor
Sarken

Bloudíme v kruhu a neustále se divíme, že cíl je pořád stejně daleko. Jak se vymanit? Prsten bolesti, lásky,něhy,krutosti nemůžeme utéci napadá mne možná ani nechci tak aspoň zůstat na jednom místě v jednom okamžiku mezi Tvými řasami. Já vím, že to nejde nemusíš mi připomínat osud pár písmen na archu čistoty co znamená... Lze uniknout něčemu, co není?
Dany
21. 12. 2000
Dát tip
..... možná ani nechci .....

Stepca
18. 12. 2000
Dát tip
...tuším Exuperi napsal něco v tom smyslu: "..že minulost je jako kámen se kterým nemůžeš pohnout, ba dokonce je to zbytečné..".

Yeziiinka
17. 12. 2000
Dát tip
Tíživě krásné, něžné i ostré... Líbííí

šálinka
15. 12. 2000
Dát tip
Sarkenko, myslím si, že jako zamyšlení nad životní situací má báseň svou hloubku, která se v některých řádcích dává pozávat... Avšak jako báseň na mě působí spíše jako "nebáseň". Aby to nebylo jen zamyšlení, vyjmula bych slůvka "napadá mne" a "já vím,..." A trošku bych přidala spád. /ale to už by nebyla Tvá báseň ale má :-)/

fox
15. 12. 2000
Dát tip
jo šálinko, jo

Albireo
14. 12. 2000
Dát tip
zolli: to Tvoje zamyšlení je krásné. No jo, básnířka se nezapře ani v próze.

Miroslawek
14. 12. 2000
Dát tip
vidím, že jsi konečně poznala, co znám už nějakou dobu ... a vlastně proč jsem tady.

Šílená
13. 12. 2000
Dát tip
a když si uvědomíme že to není...je potřeba ještě utíkat?... a neocitneme se v ten okamžik ve středu? někdy si říkám že je to strašně jednoduchý...jenže kdo ví možná že ta jediná překážka je že zatím opravdu ještě dost nechcem. Šari!

Albireo
13. 12. 2000
Dát tip
I když je to smutné, mám po přečtení takový hezký pocit. Díky, Sarko. Hrozně se mi líbí verš pár písmen na archu čistoty Ťíp!*

Mahoney
13. 12. 2000
Dát tip
*! P.S. ne.lze

Merle
13. 12. 2000
Dát tip
ono to je, ale v nás... jde uniknout sám sobě? lze... (ty řasy... to s emi nelíbí, jinak JO!) možná teď už víš, o čem jsem to tehdy mluvil ty filosofko :-)))

Regis
13. 12. 2000
Dát tip
Je, co je, co není, není, co není, může být, nic však nemůže nebýt.

zolli
13. 12. 2000
Dát tip
Stanese mi, ze se zastavím. Chvilku po obvodu kruhu..a pak citim neco, co rikaji Ti prede mnou..ale nekdy, kdyz se ve me po obvodu kruhu zastavi basnik. Zjistim, ze kruh se stava prstenem z drahoceneho kovu /ne poutem/ a ta vterina zastaveni, je jako drahoceny kámen, precizne vybrouseny a zasazený na to jediné dokonale misto, kam odedavna patrim....

Falka
13. 12. 2000
Dát tip
...zůstat mezi řasami... Merlíkovi se tradičně nelíbí to, co mě zaujme ;o) mezi řasami je co? Pohled... zůstat v pohledu, uzamčená, zachycená projednou a napořád... jde to, zůstaneš takhle napořád na jednom místě, zatímco jdeš dál... A není to vždycky kruh, i když se zdá... snad stoupáš ve spirálách a občas se ti zatočí hlava... a že vidíš cíl pořád stejně daleko? Jestli to není tím, sestřičko, že si ho kladeš pořád dál a dál, s každým krokem, který dosáhneš, si posouváš svůj cíl... A je to jen dobře... Ale stejně, pro jistotu, nenosím prsteny...

J
13. 12. 2000
Dát tip
Spirála - viz Falka

fox
12. 12. 2000
Dát tip
odpoved/tezko...hodnoceni/libilo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru