Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cirkusová příšera

16. 05. 2005
0
0
4834
Autor
cherubinka

Lidičky, znáte někdo knížku Cirkusová příšera? Napsal ji Fred Stolský.

Našla jsem ji jako malá u dědy na půdě. Teda našla jsem jenom první díl. Po druhém dílu jsem pátrala asi pět let a pak se mi ho podařilo sehnat v jednom zapadlém antikvariátu. Dozvěděla jsem se, že Cirkusová příšera vycházela mám pocit v novinách na pokračování.

Lidi tenkrát kapitoly sbírali a potom si je nechali svázat do knížky. A tak to udělal taky můj děda. Tahle knížka byla pro mě vždycky zahalená tajemstvím, protože ji nikdo kromě mě neznal, a pod peřinou jsem trnula už po přečtení první kapitoly, kdy dva muži našli ve sněhu mrtvolu. Kdybyste na knížku někdy někde narazili, určitě si ji přečtěte.


Vaud
16. 05. 2005
Dát tip
Knížku neznám, ale já jsem kdysi našel skvělou půdní literaturu -Jezdci z Arizony, což je vážně skvělý (nebo mi to tak aspoň v 11 letech připadalo). Ať žijou půdy a antikvariáty!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru