Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Člověk

17. 05. 2005
3
4
4618
Autor
Jerry_Shit

Nevidím to černě... ...vidím to zeleně!

Člověk je jen noční můra přírody,

exhaluje, leje jedy do vody.

 

Myslí si, že příroda ho zabije,

proto radši všechno živé pobije.

 

Nenávidí rostliny a zvířata,

bez milosti zabíjí i mláďata.

 

Člověk už je debilní od pravěka,

s klidem sejme i kolegu člověka.


4 názory

neroušek
20. 10. 2008
Dát tip
Nerouškovi to nepřijde jako blbůstka. Jednoduché,úderné a dobré. Bondy by měl radost.*

Baziliška
02. 04. 2007
Dát tip
ty první dva verše by obstály jako dobrá parodie, zbytek už je poněkud...jak to říct slušně...jednoduchej...

Megie
28. 03. 2007
Dát tip
A o tom to je..věčný trápení lidí, kterejm to nepřestane bejt jedno..

Augustus
03. 08. 2005
Dát tip
Předně v kategorii, jako blbůstka by to bylo vážně lepší. Téma dílka není špatné a určitě by se na něm dalo leccos vystavět, ale v tomto případě mi připadá vyjádření velmi neobratné a mělké. Vykazuje snad všechny rysy krajního amaterismu, ale na sedmnáct let to vážně není zase tak špatné. Každý nějak začínal. Kupříkladu svou první báseň jsem napsal v deseti letech, jmenovala se Tank a vedle tohoto dílka by se nemohla ani ukázat. Vždy dostanu záchvat smíchu, když si na ni vzpomenu.

Jerry_Shit
03. 08. 2005
Dát tip
Rád bych si ten tvůj Tank přečetl. Prosím, nestyď se, vždyť o nic nejde. P.S.: Třeba mě to inspiruje:-)

_Jap
02. 08. 2005
Dát tip
"13.06.2005 Augustus Nechci se Tě dotkonout, ale zde úroveň prologu evidentně překonala úroveň básně. " ... vcem a proc? ... jediná vada je kategorie ... je to docela mila blbustka :)

Jerry_Shit
14. 06. 2005
Dát tip
To mi tehdy bylo sedmnáct...

Augustus
13. 06. 2005
Dát tip
Nechci se Tě dotkonout, ale zde úroveň prologu evidentně překonala úroveň básně.

Silvita
17. 05. 2005
Dát tip
panebože...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru