Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To už

17. 05. 2005
3
1
2343
Autor
Nicoll
Je to až moc příliš obtížná otázka.
Víte co bude dál, víte co s vámi vůbec bude? Netušíte vůbec nic.
Váš život je už dávno předem nadiktivaný, sepsaný jak hodně špatnej scénář.
Tahle moderní doba vám trhá žíly a vy sami to ani necítíte.
Představte si, že je vám čtyřicet, máte děti, které vám postupně odcházejí ze života. Jsou dospělí a chtějí žít svůj vlastní život, nebo tomu aspoň tak říkají.
S manželem vám to nevychází. On sám se nedokáže uspokojit a vás už vůbec ne. Nikdy jste na sebe neměli tolik času a po těch letech si nemáte ani co říct.
Ale ještě pořád máte spoustu přátel.
Už je vám padesát, přijdete domů, manžela pozdravíte, sednete si k televizi, jako vždy, kde jako obvykle samozřejmě vůbec nic nedávají.
Uvaříte večeři a ta denní práce vás natolik vyčerpala, že už kolem osmé si jdete lehnout. V posteli ještě tak dvě hoďky ležíte, čtete si, ale pořád je kolem vás spousta lidí, kteří vám v nouzi takzvaně pomůžou.
Pak se jednoho dne probudíte, je vám šedesát, vedle vás leží osoba, kterou už pět let psychicky a fyzicky totálně nesnášíte. Máte ve zvyku jednou do měsíce chodit na hřbitov, protože vaši kamarádi postupně umírají.
Až teď vám došlo, že jste senilní člověk, který nemá nikoho.
Jednou do roka na Vánoce si na vás vzpomenou vaši děti, pošlou dárky a zase odjedou.
Bojíte se toho, co přijde pak.
Jednoho rána se vstanete a vedle vás už neleží vůbec nikdo, ani ta osoba, ze které vám bylo tak mizerně, tam není.
Najednou jste ztratila vše kvůli emu jste žila.
Zamyslete se a řekněte mi, má smysl žít, když víte, že se vám tohle stane... Přestane vás bavit vše a to už velmi brzo.
Do teď jste si užívali, má být tohle snad úplný konec??? 

1 názor

Řízek
04. 03. 2008
Dát tip
tohle příklad stereotipní trosky, život v troskách, achjo, jak je to běžné... Znám ale případy, kdy manželsví bylo šťastné po celý život, znám taková, která šťastná budou po zbytek života,...ale většinou jsou oba věřící... *

Vihar
09. 11. 2005
Dát tip
kvůli dětem žijeme, protože jen skrze ně získáváme nesmrtelnost a posouváme se kupředu, pokud se oni postaví na naše ramena T

Pearlian
28. 06. 2005
Dát tip
Řekla bych, že optimisti si plánujou svůj život a doufají. Ale doufat nemá smysl. Jednat se musí.Teď. Psycholog ti nepomůže. Jen tě ovlivní podle svýho. Pokud juknete na tuhle dobu, už je to předurčeno.Jako králíci.Nicoll, dávám ti za pravdu...T

Zbora
17. 05. 2005
Dát tip
Takže nejlepší je včas se oběsit...případně se vůbec nenarodit :o)

Katariina
17. 05. 2005
Dát tip
Zbora: :-))))

Silvita
17. 05. 2005
Dát tip
Moc řešíš ten život - co bude pak. Přece to tak nemusí skončit, vše je na každém z nás, jak si to udělá, jak si to zařídí. Jinak - psycholig je taky člověk a je za rady placený :o)

Zbora
17. 05. 2005
Dát tip
Silvita: souhlasím s Tebou...ale jen do určité míry...některé věci v životě neovlivníš :o(

Silvita
17. 05. 2005
Dát tip
Zobra: to je pravda, ale pořád je tu pozitivní přístup, a nezahrabávat se z toho všeho smutnku ....... kdybych já měla všecko vidět černě, dopadlo by to se mnou asi hodně špatně. ....i když ono to už špatný je, žejo.

Zbora
17. 05. 2005
Dát tip
Slivovita: ano....teda nevím jak je to s Tebou, ale ano pozitivnímu přístupu :o)

Souhlasím se Silvitou - hodně věcí se ovlivnit dá a fňukat nemá smysl... trocha optimismu neuškodí :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru