Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vítej

13. 12. 2000
0
0
1667
Autor
PeerGynt

Tato báseň byla inspirována písní Sanitarium skupiny Metallica...

bolest mezi bílé stěny zamčená a kolem sedí davy prázdných duší tupá bílá bolest která svírá ramena a do spánků jako železná pěst buší jen pojď blíž a přisedni jsi náš tvé dávné rány jenom utrpení hojí jako tví bratři nám svou duši odevzdáš ta v boji s nocí beztak neobstojí nad hlavou ti přece jasné slunce svítí pod tebou se svěží tráva zelená co na tom že hyneš v ocelové síti? kolem cely stojí stěna kamenná
Víla
19. 12. 2000
Dát tip
Tak se trosku odpoutejte od te stylistiky, bratri ;) ... bolest ma nekdy krasny sat trnem a smutkem zdobeny mohutny tak, ze tezko vstat vydat se cestou promeny...

Vio
14. 12. 2000
Dát tip
Docela dobré, rozhodně zajímavé. Když vypustíš ty "a" na začátku, tak se nic nestane.

bobotic
13. 12. 2000
Dát tip
estli je A v řádkos druhos a potomos i oxidovos i řádkos čtvrtos i s řádkos šestos je dost vopakovanos. A dost :-)

Cavalera
13. 12. 2000
Dát tip
.... zkus to poslat Metallice, co Ti na to řekne:-))

PeerGynt
13. 12. 2000
Dát tip
Mas pravdu, z A na zacatku radky mivam problemy (viz Město Duchů) ale nerad predelavam hotovy basnicky. Jinak moc díky za tvojí kritiku. i když podle tvých rad máloco opravím, určitě si to vemu pro příště k srdci. Díky. Zdravím :-)

pjer
13. 12. 2000
Dát tip
Cavalera: nebo Sepulture :-))

bobotic
12. 12. 2000
Dát tip
3. řádek uno čárkos chybáje 4. řádek - vynechal bych "a" 5. ? a víc už slova nepovím. :-)

PeerGynt
12. 12. 2000
Dát tip
en todos básničkos čárkos chybáje. a tečky taky a taky velký písmenka... jenom mi občas ujede otazník :-) ale díky za kritiku. to A ve 4. řádku bych si z dovolením nechal :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru