Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Samovznietivý kanrík Pioter

17. 05. 2005
1
0
1181
Autor
Polop

Je to....,alebo nie. Viete ono to je skoej niečo ako...no takto tiež nie.Ja by som, ja by som sa na to radšej vy.... vyliahol z vajca.

Mamina sa pozrela k oknu. Bol to taký typický nedelňajší deň. Vonku štebotali vtáčiky a syn sa ešte stále nevrátil zo včerajšiej ožieračky,alebo tak.

Zrazu sa niekdo vrútil hrozným rachotom a hukotom do kuchyne. Bol to syn, ktorý sa ešte ani nestihol vyzuť. Kričal niečo v tom štýle: Mami nie! ,alebo také niečo. Chytil klietku, vytiahol kanárika a vyd.bal ho zatvoreným oknom von. Matka ,ktorá sa pomaly prerývala útrobami záchvatu, ktorý zrovna prežívala po tom šoku čo jej synátor spôsobil sa roztraseným hlasom spýtala: preboha Heflondiárom,syn môj čo si to toto toto,spravil? A Hiflondiárom s udýchaným hlasom na to: ma ma mama, ten kanárik sa chystal zhorieť. V tej chvíli cinkla mikrowlnka a mama s údesom dodala : dáš si obed? Syn nechápavo: čo máme na obed? Lievance s jamom. Nie nechcem. Dík idem spať. Tak zatim. Maminka sa stále držala za hrudník, neco ako post traumatický reflex útechy a povedala si: ten kanár bol ale sviňa!


Polop
17. 08. 2005
Dát tip
na písmaku se krade (ale čo to znamená, tak to fakt neto, netušim)

Renas
17. 05. 2005
Dát tip
Hello George, hneď si to idem prečítať

Renas
17. 05. 2005
Dát tip
Heflondárion? * strašne sa ponáhľam

na písmáku se krade

na písmáku se krade

obluda
17. 05. 2005
Dát tip
haluzz

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru