Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zase ty a já

18. 05. 2005
2
0
3097
Autor
Richiee

Bolíš mě
Tak jako houpačka
století visící na větvi
ořešáku

Bolíš mě
Stejně jak kamení
vbodané při pádu do kolen
na škváře

Hojíš mě
tolik jak přehořká
medicína



Silvita
03. 08. 2005
Dát tip
takovejhle textům rozumím, a právě proto bych mohla říct, že by to mohlo být lepší :)))))) pane redaktore :))))))

pozorovatel
20. 05. 2005
Dát tip
po léta:))

Lucynka7
19. 05. 2005
Dát tip
Pěkná, ale fakt z ní vyzařuje smutek... Tipík;)

Bix
19. 05. 2005
Dát tip
To sú asociácie, deti zlaté... Prvé dve slohy ma zasiahli dosť - pri poslednej som sa sklamala - to je veľké klišé :o( Zabilo to atmosféru predošlých...Hoci je celkom fajn tá zmena z bolenia na hojenie, ale akoby to chcelo razantnejší záver...

rybka
19. 05. 2005
Dát tip
dobra...zadny sexualni polohy mi to nepripomina jako Nicollette :-) ....a je fakt, ze dneska tu je na Pismaku nejak smutno plus jeste ta otevrena diskuze o sebevrazich...ale co, venku mi prsi a tak mi to sedne...

pozorovatel
19. 05. 2005
Dát tip
jak bolí houpačka? nebo to má navodit obraz dětství?

Jezuita
19. 05. 2005
Dát tip
První verš mi nedává smysl.Není pojem "století "moc přehnaný ?

Richiee
19. 05. 2005
Dát tip
Tys neviděl řetěz houpačky zařízlý do větve?

pozorovatel
19. 05. 2005
Dát tip
a viděls houpačku zavěšenou lany na větvy?

Richiee
19. 05. 2005
Dát tip
A to jsi poéta?

Nicollette
18. 05. 2005
Dát tip
děláš chybu, že si mě sem zveš :-))) ono totiž.... mě ta houpačka připomněla sexuální polohu a to bolíš mě, to.. tomu ještě přidává... tudíž tu první si nevychutnam. no ale.. když to pominu, že sem maniak.... ono je dobře, že je ta meducínka tak hořká, vždyť víš...

Damien
18. 05. 2005
Dát tip
dneska tu má každej depku z holek?

Nicollette
18. 05. 2005
Dát tip
já z holek depku nemam je to s nima jednodušší než s chlapa stačí vědět, kdy podrbat za uchem a kdy nesahat jako s kočkama

Damien
18. 05. 2005
Dát tip
ty ale nejseš chlap, takže z tvý pozice to chápu líp:o))

Nicollette
18. 05. 2005
Dát tip
neny pravda já sem i na holky takže sem i chlap :-)

Richiee
18. 05. 2005
Dát tip
No jo. Sex je všude. Ale depresi nemám, nebojte se. Tuhle báseň jsem našel, je stará měsíc a ani tehdy jsem depresi neměl, vzpomínám-li správně.:)

Damien
18. 05. 2005
Dát tip
Nicollette, tady nikdy nevíš, taky můžu bejt holka:o)) Richiee - ale zní smutně.

Nicollette
18. 05. 2005
Dát tip
Damien - a já nikdy netvrdila, že nemůžeš :o)

Richiee
18. 05. 2005
Dát tip
A jsi holka?:))))

Damien
18. 05. 2005
Dát tip
Richiee - nechtěj, ať tu vyprávím, jak jsi mě zval na rande:o))) Nicollette - to je fakt, takže tak či tak, šanci u tebe mám větší než Richiee:o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru