Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fakt

19. 05. 2005
2
1
1441
Autor
Nicoll
Držím se zpět a hledím na svět z velkým opovržením.
Vše kolem nás je jen využito. Nedokážeme žít vlastní životy bez strachu a zármutku.
 Bojíme se jakéhokoli citu, jen aby nám zase někdo neublížil.
Nežijeme naplno, protože naše obavy se do teď vždy vyplnily.
Bojíme se dalšího zklamání a jen proto se straníme od ostatních, jen proto jsme sami,
jen proto ničíme vše kolem nás, a tím nadále ubližujeme i my, i my patříme mezi ty, z kterých máme takový strach.
Řadíme se mezi ten povrchní hnus a jsme s tím nad míru spokojeni.
 My jsme ti, kterých se obaváme. Jsme zhouba lidstva!

1 názor

Řízek
04. 03. 2008
Dát tip
tvůj styl psaní, drsný, líbí se mi to,...* nežijeme naplno, protože sme líní,...ale i tak, všechno má svůj předurčený čas,...

Vihar
09. 11. 2005
Dát tip
Ta poslední věta pryč, a vůbec - víc to ořež, a více osobního, méně obecných frází prosím za tohle tip: Nedokážeme žít vlastní životy bez strachu a zármutku. Bojíme se jakéhokoli citu, jen aby nám zase někdo neublížil. Nežijeme naplno, protože naše obavy se do teď vždy vyplnily. Bojíme se dalšího zklamání a jen proto se straníme od ostatních, jen proto jsme sami, jen proto ničíme vše kolem nás, a tím nadále ubližujeme i my, i my patříme mezi ty, z kterých máme takový strach.

REDH0T
19. 05. 2005
Dát tip
No, já nebudu lhát - mám se dobře - využívám...

Dash_707
19. 05. 2005
Dát tip
:o))

romale
19. 05. 2005
Dát tip
Moc na kousky...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru