Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Manželská noc

19. 05. 2005
3
2
1563
Autor
Nicoll
Bez přítomnosti ostatních nemůžeš být souzen.
Nedokážou ti vůbec nic, ale ty sám sobě všechny své hříchy.
Tvůj stud tě zarazí a udivíš se sám nad sebou.
Až po té budeš souzen, až po té co budeš vinen,
až po té co oni budou mít právo tebe a všechny kolem tvé osoby totálně potopit.
Všechny tvé marné snahy budou u konce, ale tvůj druhý život teprv na začátku.
Koncem jedné etapy tvého života začne něco nového, něco nečekaného,
ale přitom něco krásného až i bolestivě stresujícího.
Strach ti nepomůže, ani lítost nad sebe samým ti nepřidá ke štěstí.
  • Sám si odpykáš, co sis zavinil.
  • Sám si odpracuješ svou naivitu...

2 názory

Řízek
04. 03. 2008
Dát tip
dobré je že uvažuješ do hloubky,...ale s mnohým nesouhlasím, mám na to jiný pohled...přesto*

Nicoll
12. 11. 2005
Dát tip
dekuju...

Vihar
11. 11. 2005
Dát tip
T za obsah a poklona za to, že sem píšeš co píšeš a také za vcítění a přemýšlení zároveň dík

Nicoll
20. 05. 2005
Dát tip
sorry povede se a ani si to neuvedomis... budu s tim neco delat, abych tam nemela chyby... :)

Marty73
19. 05. 2005
Dát tip
ještě bych do těch veršů chvíli tesal

Andulka
19. 05. 2005
Dát tip
Za hloupost se plati...a cim si starsi...tim vic te stoji.:-) Jinak je to fajn, ale spis to vyzni jako vazani jednoho hesla na druhe nez jako poezie....takze jak rika Marty....s temi versi by si chtelo jeste pohrat...Jinak ja nemam co mluvit do hrubek....ale neni slovo pykat ve vyjmenovanych slovech?

rybka
19. 05. 2005
Dát tip
souhlas s Marty73 a Andulce-jasne, spravne ma byt pykat :-)

Zly
19. 05. 2005
Dát tip
to je poselství? dá se na to říct: chcípnu stejně. ale aspoň si budu moct vybrat. jak. jediná svoboda.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru