Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osud II

20. 05. 2005
1
0
1262
Autor
_MIR_

OSUD II

 

Když v duši krize narůstá

a rozum připustit nechce,

kde příčina je schovaná,

pak snadno v osud věří se.

 

Však kdo zná vůli bohů

kdo tvrdit může,

že není žádných osudů,

jen v mysli, na papíře.

 

 

 

vyrobeno 20-05-2005


Jani
31. 08. 2005
Dát tip
Včera mi táta našel nějakou citaci s knihy o budhizmu, ta se mi hrozně líbila - s tímhle se to zrovna neshodovalo... Jak už jsem psala u jedničky, myslím (narozdíl od robinsona) že první Osud byl lepší... Ale třeba to bude jak se Star Wars, a když bude třetí, bude nejlepší... :o))) No, to tu nemá ale co dělat... :o)

_MIR_
31. 08. 2005
Dát tip
A proč ne? Třeba nakonec ze mne ještě ten třetí díl vyleze. Jo, a ten budhismus se Z, tomu se říká zákeřný úder - ještě teď počítám hvězdičky :)

Jani
31. 08. 2005
Dát tip
Tak se koukni do pravidel českého pravopisu - budhiZmus je povolený tvar - prý dokonce do budoucna progresivní... Doba pokročila, tak si zvykám :o))

_MIR_
31. 08. 2005
Dát tip
Já jsem zase staromódní člověk a slova jako president, gymnásium , universita byh se z nenapsal. Ale u budhismu vycházím ze slova buhista. Tam snad to z cpát snad ještě nejde :)

_MIR_
23. 05. 2005
Dát tip
One to rule them all One to find them One to bring them all and in the darkness bind them

_MIR_
21. 05. 2005
Dát tip
Já právě v moc bohů věřím, proto o ní taky píšu. Jejich moc je velká a já bych ji rozhodně nepodceňoval. A díky za pochvalu.

kvietok777
21. 05. 2005
Dát tip
ja tiež verím, v jedného...preto neverím na osud...

Robinson
20. 05. 2005
Dát tip
Osud II. je lepsi nez predchozi verze. Uz se tesim na trojku ;-) Ale vazne - zalibilo se mi to az na potreti, bo prvni cteni jsem nepochopil, v druhem se to zajiskrilo a v tom poslednim konecne seplo. TIPek

kvietok777
20. 05. 2005
Dát tip
Nemusí to byť práve vôľa bohov, ktorú by sme pripísali osudu, ak v nich neverime...Ale pekne píšeš, človek prechádza na iné myšlienky...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru