Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez názoru, bez nápadu, bez myšlienky, múzy zhnilé zhovadilé. O prstoklad, o to ide..

20. 05. 2005
0
0
1449

Cvičenia

1,

-Čóo?, ČččÓóŽeéée? Ako.a to vážne?

-Sa už toľko a tak rilly aždrbnute nečudujte, máte to, ste víťaz a Prvá Cena je vaša!! Ste to vy, Prááve Vy! !!!

-Ako..vážne..?Stále nemôžem uveriť, respektíve, stále nemôžem ani len pochopiť.. o čo to preKrista ide? O čo ide Vám, Mne a vôbec, o čo že to ide Tu?

-Na..Tu ho máš. Nepýtajte sa ma na také zhovädilé prplotisky zpapule, ja som riadne splatený lenAlen rečník, moderátor tohoto a okolotoho. To je to, vy ste ten, čo si môže a odnesie (!) prvú udeľovanú a udelenú cenu v kategórii Gešmakk:..

-??-Čóo?, ČččÓóŽeéée?-??

-Držhubu!..:Želatínové rellé. Držužhubu!Odveďtehoniekto, dajte mu injekciu, čolen bude chcieť a zavrite ho do žalára. Mám ho plnú riť. Dobrú noc oplzlá myšlenko nemáš chuti.

-Pomeranči i ty banáne.

 

-..a stále bude kvičať..Nekvič!


rýman
23. 05. 2005
Dát tip
ak odtialto hned nezduchnes tak ti hodim granat!

Renas
21. 05. 2005
Dát tip
smejem sa.

kovalsky
20. 05. 2005
Dát tip
é dobre

dík kovalsky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru