Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chlupaté, príliš chlupaté

20. 05. 2005
0
0
1343

-Zdráá a a a vim ťa Bonifác, ako sa máš, čo je s tými vašimi, čo? Pohreb je v..

-Véé e e e ď vedia kedy je pohreb-

-A prídu,co?

-Neviem,sak je to banda idiotská, sak to poznáš.

-A jako pridu,jako minule,pokope,či po jednom?

-A čo teba do toho,háá,čo ty s nimi máš..?,ak niečo, tak len spoločný zmysel pre správny okamih, poctivo okrádať, slušne chodiť fízlovať do kabiniek na kúpalisku mentálne zaostalých rekreantov a celkové pôsobenia otravného hoväda.

-Nóó o o veď zo mňa nerob takú sviňu, všetci vieme čo je to za cházku, ale čo s nimi, prisahám ti na moje neexistujúce obojpohlavné vlastnoručne vyrobené nechcené zviera, môjho domáceho miláčka, nasprostalého hybrida, menom Čmuchal, prímením Doternepáchnucismetiskomnamŕtvoly, prezývkou Fízlchamraď. Tak na toto zviera ti prisahám, že som im raz do očí povedal „Čo tu chcete, vypadnite tu nemáte čo robiť..“ Privrel som im dvere pred nosom, ale ich pamätná drzosť a natupelosť ich vymytých mozgov, sak si predstav, ja sám, oni sú traja,Palo s nimi nebol. Vyzerali dosti nepríjemne, bol by som ich schopný vystrielať späť odkiaľ prišli, peklo či nebo,nezájem. Ale čo som mal robiť, flintu nám zabavili, lebo som strieľal bez povolenia,ale poviem ti, lezú mi tak na city, a nehovor mi už,že mám s nimi niečo spoločné,lezú mi tak na city, že sa stane ešte niečo a neručím za seba.

-A co vlastne u teba chceli?Som nevedel o nicom, nikto nic nehovoril.

-Veď vies co si o nich kazdý myslí, ale vsetci chcú mať od nich pokoj. Zobrali mi, to je jedno čo,nemám čas na hovadiny,dolezite je, ze este nieco,nerucím za seba,neviem co spravím a som sám zvedavý, a aj sa toho sám trochu bojím,ale to je normálne,toto nezazívas kazdý deň. Nechcel by som o nich nikdy pocut, ale myslím, ze sa to nedá vylúcit a naozaj neviem,veď vies akí sú.Prídu si, odídu si a myslia si že sú bohovia. Sú to tupí sedlaci a ak sem dnes pridu,v takom štýle ako minule a myslím, že sa nezmenia zajtra veru na ryby nepojdeme. Bud budem nahánať ja ich alebo oni mna,ale táram,velmi som sa do toho vzil, cítim ich nepríjemnosť ako by tu boli. Kaslem na to, len ma nasralo, ze ma s nimi spájas.

-Prepác mi teda, sak teda som nevedel, teraz viem, ale..ak sa také nieco stane, ak nechces,jebaj uz na to,ale teda,vies ze dvaja z nich sú fízli, profesionálni, sak to na nich aj vidiet, co vlastne chces spravit, musel si o tom uz rozmyslat, ked si povedal co si povedal.

-Hm,ale vies,to je také, jedno mozes myslet,druhe spravit, to nepojde o to kto chytí vacseho kaprika. Vies, odkedy sa to stalo, niekedy na nich aj s radosťou čakám,prichytím sa, ako v nich vidím všetkých im podobných s ktorými som sa v živote stretol,vies..sice..niekedy chcem aby ma vyprovokovali a nemohol som sa tomu vyhnúť, teda,vies, postaviť sa proti nim, nieco spravit, vies..,nemyslím si ze som taký sprostý ako mozno vyzerám, a rozhodnúť sa pre nieco také..sa nestačí v hojdacom kresle pri cigarete..vies,aj keby prisli hoc aj dnes, poviem ti neviem, ale tebe, ako jedinému hovorím, myslím na selico, a dokonca som za to na seba trosku hrdý,vies,a zároveň je to proti nechcem povedať zásadám.., ale proti zásadným názorom, a preto sa niekedy pristihnem ako si pisem taký scenar, v ktorom určité hranice za ktoré som doteraz nikdy nešiel, teda..,chcem povedať, názory na ktorých stojím, ktoré sú skoro mojim zivotným princípom, ze nieco zablokuje schopnosť vnimať ich..bud zostanem v zásade aký som, ale sa stanem úplný opakom. Ale beriem to ako výzvu, ak clovek nemá nikoho, ľahšie prijme výzvu.., vies.. a toto sú tie reci z hupaceho kresla,som na seba zvedavý.


tak helle, ale je to ne KOKO merční, ne? nač se ťě vúbec ptám, že jo?h?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru