Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes

20. 05. 2005
1
0
1056

Dnes som si dal k jedlu tri párky, jeden rohlík a krajec chleba+kečup/horčica neni už 3.deň!!a s tatarkou to fakt nie je žiadna výhra, skôr bliv/. Tri párky som zjedol, aj ten rohlík, no asi 1/4 z krajca chleba mi zostala sama na tanieri. Tanier som dal na kredenec a zvyšok chleba som hodil do škatule v špajzi, kde také veci hádžeme /aj keď JA neviem kam to potom ide/. Začali ma žrať výčitky a vnútorné hlasy, a tak som sa rozhodol obrátiť sa na spoločnosť: Bolo toto zmysluplné? Na obranu ešte uvádzam, že chleba bol kúpený v nedeľu poobede a inkriminovaná udalosť sa stala v piatok poobede. V hlave mi duní, že nie, to s tým chlebom chlapče nie je žiadne umenie, to by vedel každý, už to viac nerob, ale ja chcem počuť vox populí, tak čakám plné vrece rád a návodov čo s chlebom keď nebudú stačiť párky s kečupom/len napríklad/.Vopred ďakujem..alebo..radšej ešte počkám.


Renas
21. 05. 2005
Dát tip
toto je fajn*

r:to myslíte vážně, inu, i tak mňě váš názor pavelice nezajíma, ale když jinak nemyslíte, napšu i o ťěch pomarančích, snadt to bude vypadat líp

Renas
21. 05. 2005
Dát tip
ech no ale toto. prestante s tym, lebo sa zacnem píriť. chapes ty jebo?

r: ne, nechápu ty sprosťáku /a o ERDOvi si si čítal už konečne kokote?/ si kokot

Renas
21. 05. 2005
Dát tip
ktoré to je? ja som to nenasiel ty kokot pokokoteny.

ty drbo, teďka ani sám neví, sem z tich svých názvu zmatený, vyčkej HUSO!

ty drbo, teďka ani sám neví, sem z tich svých názvu zmatený, vyčkej HUSO! "staré"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru