Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

RÁNA

22. 05. 2005
1
0
677
Autor
Eluška

První pokusy o psaní. Mělo to být rozloučení s přítelem. Bohužel to nedopadlo tak šťastně, jak jsem doufala.

Děkuju ti za ty rána s tebou,
za každý jedno zvlášť,
pocity se nedají popsat.
Byl jsi mi oporou v té nejhorší době
a teď jí chci být i já tobě
jako kamarád.
Takový, co chápe tvoji duši,
když jí není dobře.
Takový, co obejme tě,
kdykoli si řekneš.
Napořád.


Kpt_Pejsek
27. 05. 2005
Dát tip
Ach ou, to bych se omrdal. Rozkaz, kapitáne.

Eluška
25. 05. 2005
Dát tip
Ano, přítele jsem ztratila. To co jsem provedla, nemůžu vrátit zpět. Stalo se. Možná jsem i trochu lhala, jako kamarád by mi asi nestačil....teď se budeme nejspíš ignorovat. Jen ti chci říct: Odpusť mi!

mamakami
24. 05. 2005
Dát tip
No v tom je ukrytý hlboký a úprimný cit...Páči sa mi to...nie je to, ale ľahké ostať kamarát, alebo prijeť to, že z lásky sa stane kamarát...a ako samam píšeš, nedopadol ten rozchod dobre...

Robinson
23. 05. 2005
Dát tip
Ne vzdycky to dopada dobre, ale nadeje (vetsinou) prezije

Rimmer
23. 05. 2005
Dát tip
Tahle je z nich nejhezčí. *tip Má rytmus, nesnáží se násilně o rýmy. Každá věta je v ní kvůli obsahu. A taky má pro mě význam. I když si teď připadám trochu směšně, protože abych si ji mohl přečíst, musel jsem se přihlásit na počítač přímo naproti Hladkému...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru