Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč??

14. 12. 2000
0
0
1334
Autor
Eowyn

Proč prolog??

Proč je život krutý??

Proč mám osud zkutý??

Proč já musím žít??

Proč city musím skrýt??

Proč musím být chladná??

Proč smrt má není snadná??

Proč sudba postihla mě??

Proč postihla mé plémě??

Proč předci mí zlí byli??

Proč boží dar zneuctili??

Proč můj život je s nimi spojený??

Proč nemohu žít jak tvor jiný??

Proč musím se jen skrývat??

Proč nemohu milovat??

PROČ ??


Eowyn
03. 11. 2002
Dát tip
Katerina: nekteri tvorove maji opravdu zivot zkuty :)

Katerina
14. 02. 2001
Dát tip
Spousta 'proc' se mi zda zbytecnych, vetsinu z tech veci mas sama v rukou, treba osud, ten prece vytvaris ty sama, city skryvas z vlastni svobodne vule a takhle bych mohla pokracovat...

Menahen
21. 01. 2001
Dát tip
Je to moc milé

Skleboun
15. 12. 2000
Dát tip
myslim, ze tohle budu muset trochu prostourat..napsala bych asi proto, ale Simon me predbehl..ach jo. POdle me mas moc pochybnosti...ta myslenka neni spatna, jen mi prijde, ze tim, jak ses ji snazila zversovat, jsi ji trochu zkazila...ne vsechno, co je rymovane, musi byt nutne hezke! (ja napriklad preferuji nerymovanee a nikomu to, jak se zda, nevadi :o). Takte napsat rymovanou basen je podle me tezsi...ale nezahrhuji tve pokusy. Taky se mi zda, ze se tam michaji problemy fantasticke (skutecne Eowyn) a tebe...vyzniva to ponekud zvlastne. Jeste neco:do toho prologu bych nedavala to hihi - nesedi k te nalade v basni...

Eowyn
15. 12. 2000
Dát tip
Skleboun: noo víííš, mě moc nejdou neveršované básně, líbí se mi, ale nejdou mi. Protože když je napíšu já, tak se mi nelíbí, ale jinak ano, no je to u mě moc složitý...

Ageran
14. 12. 2000
Dát tip
Na to je těžká odpověď... :-) Ale je to negativní, tudíž se mi to líbí...

odpoved zni ...chvile napeti...PROTO !!!! Eowyn je to pekny...ale tentokrat bez TIPika... :))

Eowyn
14. 12. 2000
Dát tip
Simi: nevadí, hlavně jsem ráda, když mi napíšeš kritiku, protože vždycky to tak skvěle prozkoumáš. A Agi: no abych pravdu řekla, mě ani moc ty pozitivní věci nejdou.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru