Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To je teda věc!

24. 05. 2005
3
0
831

     Karlík, mladší bratr profesorova syna Tomáše, měl srdce na dvě půlky. Mnoho lékařských kapacit ze všech fakultních nemocnic v okolí soutěžilo o co nejpřesnější diagnózu.  Přicestoval i světově uznávaný Kurt Němec z Německa. Podíval se na Karlíka a pravil: "TO JE TEDA VĚC!" Přihlížejícím začaly odpadávat uši a každý z nich se snažil zaškrtit železnou konstrukcí. Obloha se náhle rozevřela, zjevil se nebeský posel, tak jak ho známe z obrázkových knížek a povídá: "Jsem anděl světla, kdo z vás je větší než menší, kdo lepší než horší, kdo rychlejší než světlo a kdo je andělem tmy?". Lidé brouzdali v rozšlapaných boltcích a kalužích krve a hledali svá ušiska. Karlíkovi náhle začalo chutnat, ládoval se gulášem, přemýšlel o neočekávané prostorčasové trhlině v kauzalitě a nahlas přemýšlel: "to je teda věc, to je teda věc....


Fidla
31. 01. 2006
Dát tip
*!!! Kurt Němec z Německa:))

StvN
28. 05. 2005
Dát tip
To je teda věc.

johanne
25. 05. 2005
Dát tip
vůbec ne :o

Finch
24. 05. 2005
Dát tip
Ježiši, tohle je úplně mimo... oblast mého vkusu...

cherubinka
24. 05. 2005
Dát tip
Když už nic, tak jsem se aspoň zasmála, to jo.

Alojs
24. 05. 2005
Dát tip
to je teda mix :-) Hodně absurdní... hodně... možná až moc. přesto *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru