Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje láska

25. 05. 2005
2
0
1783
Autor
WilliF

Věnováno mé nynější... ... která si tuto báseň, doufám, nikdy nepřečte.

1)

 

Ví, že ty brýle které nosí jsem začernil já?
Ví, že ta hůlka kterou nosí, je moje pojistka?
Ví, že to zvíře které ji vede jsem já?

Ona neví
Ona ví 
             ...že světlo beze mne neuvidí.

 

2)

 

Sundám brýle, dovolím jí štěstí.
Vezmu hůlku, narazí.
Odejdu pryč, domů se nevrátí.

 

3)

 

Hlavně si ty brýle nechej, když nejsem u Tebe.
Světlo Ti jinak zrak spálí na dobro.

 

4)

 

Ber nebo nech být!
Ber nebo bluď v temnotě!


Noe1
26. 05. 2005
Dát tip
zmatek uvnitř se přenesl do zmatku v díle ... rozumím obému a rozumím i tomu, co ti radí alt4. nicméně ... z těch 3 věcí, co tu máš mi to příjde nejvíc autentické, věřím tomu.

Krokodýl
25. 05. 2005
Dát tip
tak trochu k zamyšlení.... ...jsi důležitý pro ni, či je důležitá pro tebe???....

Robinson
25. 05. 2005
Dát tip
Nemeli by si byt duleziti oba navzajem? Cele to dilko ve me evokuje pocit slepoty...

WilliF
25. 05. 2005
Dát tip
Chtěl jsem popsat můj nynější vztah. Pocit slepoty z její strany to evokovat má...

Trojná
25. 05. 2005
Dát tip
Ona je slepá a ty jsi její světlo v temnotě, bez kterého by bloudila- ó úžasný, ó skvělý ptám se s Krokodýlem- čím je ona pro tebe? leštěnkou ega?

WilliF
25. 05. 2005
Dát tip
Ale no tak ... snad tady nejsme kvuli probirani mejch moralnich hodnot :-) ... Je to hodne zamotany, ale verte mi ze nas vztah nema a nikdy nemel zadnou budoucnost, bohuzel ona si to odmita pripustit ... a ja se ji bojim zklamat ...

D777
25. 05. 2005
Dát tip
Drsný... :-/

ixcariňa
25. 05. 2005
Dát tip
asi jako Trojná. ve mě to rozhodně nevyvolává pocit, že je slepá ona k tobě..

WilliF
25. 05. 2005
Dát tip
njn ... je pravda, ze jsme slepi koneckoncu asi oba :-) ... V basni i ve skutecnosti. Ale diky zatim vsem za kritiku!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru