Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První setkání

29. 05. 2005
0
0
649
Autor
Jason

Prostě to bylo dokonalý.
Přijel jsem za ní a čekal na ní na takový návsi před kostelem nebo co to bylo.
Všude jen pár domků ale koukám kousek pár desítek metrů byly už dost luxusní domy.No ale co,za chvíli šla nějaká holka přes celou ves měla na sobě
mikinu s kapucou a tu kapuci měla hozenou přes hlavu.Viděl jsem její světlé vlasy které byly skoro bílé.Ve světle se nádherně leskly.Bylo to moc nádherné,heh ale nevydržel jsem a prohlídnul jsem si jí celou od zdola až na horu.Měla menší postavu okolo 165 cm,ale měla dokonalé boky,perfekní stehna,nádherný zadeček.A její hrudní byl také nádherný.Celá byla dokonalá.
Ale byla v tom i láska kterou jsem k ní cítil,před tím než jsem za ní jel,jsem si říkal co když bude tlustá a ošklivá?,bylo mi to jedno.Naprosto jedno.
Proto pro mě bylo potěšením když jsem jí viděl jak ladně se pohybuje,jak je vyzývavá a naprosto dokonalá.Když ke mě došla byl jsem tak vyklepanej a nervozní že jsem zapoměl jí dát pusu a udělal jsem jen nějaký náhražek obejmutí ale i to jsem zvoral.Nebyla to ale obyčejná slepice,poznala že jsem nervozní a že se trochu klepu,jak tremou tak i nadšením a radostí že je tu semnou.Dokonce jsem byl tak vyklepanej že jsem jí málem nepozdravil,na to se jen usmála,chytla mě za ruku a už mě vedla pryč od vesnice.Po nějakých 20 metrech jsem se konečně odvážil k rozhovoru,nevím proč ale začal jsem tím že na silnici leží přejetý ježek.Jeje co jsem to řekl,řekl jsem ti to v hlavě.No ale její reakce byla perfektní,okamži tě mě vtáhla do rozhovoru a už to jelo.Byl bych lhář kdybych neřekl že jsem se před ní trochu víc vytohoval a dělal ze sebe udatnýho kluka.ALe brzo jsem na to dojel to když jsem vlezl do bažiny a začal se tam bořit.Ale rychle jsem vyskočil.Pak jsem zamířily směrem k lesu kde jsem šli po té po okraji lesa.Tam jsme se zastavily,nestále držíc se rukama, a před sebou jsme spatřily stádo srnek.Jak si jen tak leží a odpočívají.V klidu jsem se obešli a šli přes pole.
Dost vysoká tráva nam vadila v chůzi ale co mě to nevadilo a jak bylo vidět ani jí.
Po těžké námaze mě zavedla kousek za jejich dům,kde měly něco jako lavičky ze dřeva a ohniště,tam jsme si povídaly a pořád se na sebe dívaly.Viděl jsem jí v očích po nějaké době že by ráda kdybych jí dal pusu ale já nic,byl jsem jako tvrdý Y.No ale co,za chvíli se trošku naštvala ale jen tak a šla se kousek odpodál jestli by to semnou nehnulo ale nehnulo.A tak jsme se nakonec přemístily na takový plácek dříve asi hřiště,dnes z půlky staveniště,posadily jsme se na starou opravdu starou lavičku.
Tam jsme si dál povídaly.Když v tom nejlepším jí zazvonil telefon.Tak šla kousek opodál a já si lehnul na lavičku,umysl byl jasný,nebyl jsem schopen jí políbit a tak jsem doufal že toho využije a políbí mě.Vyšloto,po telefonu jsem ucítil její stín na svém obličeji,otevřel jsem oči a uviděl jak se usmála a pak se už jen naše rty spoli.První polibek trval velice dlouho.Po něm jsem si sednul a ona taky.Už jsem nedokázal odolat a veškerý stud šel stranou.Ta droga se mi líbila byla nádherná,plné energie,života.Všeho co mi doposud scházelo.Musel jsem jí líbat dál.Netrvalo dlouho a začalo pršet.A ted přišla moje rytířská chvíle.Objal jsem jí a skoval pod svojí bundu,musel jsem si tu bundu slíknout aby pokryla oba dva ale to mi bylo jedno.Cítil jsem jak si dala hlavu na mojí hrud a objala mě.Pevěn jsem jí také držel kolem ramen.Pocit který jsem při tom cítil býl mnohem víc než jen pocit radosti,bylo to něco by se nedalo srovnat s ničím na světě.Byl jsem štastnej nejšťastnější na planetě.Miloval jsem jí ještě víc než jsem zjistil.
Když přestalo pršet,vzala mě přes takový kopeček do malé bohůžel už rozbořené boudičce,v tu chvíli mi došlo co chtěla udělat.Docela jsem se leknul.Ale byla to zbytečnost.Ještě nebyl náš čas.Sedly jsme se tedy na jednu lavičku v tom jejich táboráku.Den uběhl jako by nic.Když jsem zjistil že moje ruce systematicky zajíždějí pod její tričko,pak jsem ucítil její ruku,v okrajích mých kalhot.Blížila se pomalu a jistě k tomu místu,ruku zabořenou v mých kalhotech,nechápu do ted proč ale ucuknul jsem.
Nevadilo jí to jen se smála.Pak jsem přišel na řadu já,brzo jsem narazil na její ňadra,byla pevná,a hezky kulatá.Slabě zasténala a prudce mě objala.Tak to šlo ještě chvíli a já si pořád hrál s jejíma prsama.Heh dělal jsem to poprvý takže jsem si to užíval a ona také.Nak přešel večer a to znamenalo můj návrat.
Brzo přijelo pro mě auto,než se ale na vesnici otočilo,už jsme se zase líbaly.Poslední polibek jsem ale ted už ovládal já.Když jsem seděl v autě nevnímal jsem co hraje za hudbu myslel jsem jen na ní.Nevydržel jsem a musel jsem hned doma jí zavolat.
Jeheheman
30. 05. 2005
Dát tip
oprav si ty hrozný chyby a překlepy.. přece se nesetkala s dementem ?! jinak fajn "report" :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru