Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZmrtvýchvstání
31. 05. 2005
4
0
1039
Autor
Tade
Že po tomto životě zde mělo by nás jednou vzbudit
úděsné ječení trub a polnic?
Odpusť, Bože, ale utěšuji se,
že počátek a vzkříšení všech nás nebožtíků
bude ohlášen tím, že prostě zakokrhá kohout...
To potom zůstaneme ještě chvíli ležet...
První, kdo vstane,
bude maminka... Uslyšíme ji,
jak tichounce rozdělává oheň,
jak tichounce staví na plotnu vodu
a útulně bere z almárky kávový mlýnek.
Budeme zase doma.
Tip***!
Hlubší kritiky nejsem schopna, ale dílko je to kromobyčejně citlivé.
já se ještě vracím, tahle básnička, hlavně ta druhá sloka, mě moc oslovila, je to jednoduše-krásné...
posílám avi
Báseň je krásná, i mě moc oslovila - kdyby naše probuzení bylo tak jak píšeš ve druhé sloce, bylo by to moc milé, ale úděsné ječení polnic a trub (popisované v bibli) a ještě další hrůzy s tím spojené - Boží soud atd. mě natolik děsí, že bych si přála, abych se raději neprobudila - zkrátka, aby po smrti už nic nebylo a pokud přece jen něco by mělo být - byla bych raději kamenem či rostlinou, kterou nikdo nebude soudit a děsit. Právě pro to strašlivé zmrtvýchstání a Boží soud, které má být konečným výsledkem veškerého života lidí, odmítám tuto zastrašující teorii křesťanství popisovanou v bibli.
TIP
andromeda - díky za avi
vesuvanka - když jsem četla v Bibli o posledním soudu, jak je tam popsaný, taky mě to vystrašilo a odmítám tomu věřit, je to opravdu zastrašování lidí...v tom případě bych taky chtěla být kamenem nebo rostlinou