Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem taky jenom hokejista

01. 06. 2005
4
0
3191

Já nevím. Seděla tam sama, opuštěná. Nebo chtěla být smutná. Já nevím, ale bylo mi jí líto. A taky připomínala mě. Seděl jsem v rohu, osamělý. Bylo pozdě večer. Smutek se přímo nabízel. Ale pokud se sejdou oči dvou trosečníků, měli by se milovat. A ona se podívala.
Musela několikrát mrknout, abych se odhodlal a šel k ní. Koupil jsem jí pivo, usmál se a chtěl ji držet za ruku. Mrkla.
Já vydechl a napil se jejího piva. Zatočila se mi hlava a když jsem se vrátil, líbala mě. Nebo moje opilá ústa líbala ji. Já nevím. Mrkali jsme.
Tiskla se ke mně a chtěla hladit. Chtěla hodně a já se bál, že nemám příliš co nabídnout. Alkoholu té noci naštěstí bylo dost. Ale s každým dotykem, políbením a na chvilku zavřeným víčkem jsem střízlivěl a opájel se něčím. Něčím jiným než pivem.
Byla stále krásnější.
Stále blíž a blíž. Blížila se půlnoc.
Sklouzli jsme pod stůl. Byla tma a ona v té noci nahá. Cítil jsem tu nahotu a voněla krásně.

Milovali jsme se. Ještě dlouho o sebe mrkali.
A chtěla hladit. Hodně hladit. Přehlušit pláč a nebýt sama.
Vzdychala, já chřadnul pod náporem veškeré té něhy pod stolem. Nebyl to velký stůl a chvěl se také.
Těla chtěla řvát vzrušením, tak jsme je tišili polibky. A mrkali stále intenzivněji a rychleji až se oči obrátily v sloup. Vydechnutí.
Pak jsme jen dýchali a koukali do stolu nad námi. Byl nasáklý krásou z té noci.
Cokoliv potom bylo všední.
Rozloučili jsme se bez pozdravu.
Třeba jednou, náhodou se zase sejdeme a budem se milovat pod stolem.


Dík Jaromíre…moc to pro mě znamená, tuto fotku si umístím do pracovny v White Hause,, hned vedle fotky Mikymause.


Je mi to trapné,ale foukni mi tam podpis Jaromíre. dik...

tady ji máš, synku a pamatuj: buď hodný na milenky, nesázej na 4 z 10 a po stahovačce hned vystřel zápěstím

Alojs
02. 06. 2005
Dát tip
ty vole, to tak krásně plynulo a ten konec je náhodou dobrej a myšlenkovej. dám ti tipa, s tím že se vykašlu na nějakou hlubší kritiku! :)

Alimra
02. 06. 2005
Dát tip
držím palce .-)

díky:)) a tu maturitu mám

Alimra
02. 06. 2005
Dát tip
gratuluju

dadik
02. 06. 2005
Dát tip
gratuluju... konečně dospělej ....:)

gratulkaaaa a velkej huban... :-))

overflow
02. 06. 2005
Dát tip
con -gratulation- od hany prej taky

Alojs
02. 06. 2005
Dát tip
taky se připojuju s gratulací.

a dárky jsou kde? (hanu neznám) (s dospělostí na mě nechoďte:))

overflow
02. 06. 2005
Dát tip
(hany jsou ty dvě krásný slečny z Reflexu)

(cože? reflex nemám)


ty nejsou moc hezký...

overflow
02. 06. 2005
Dát tip
www.hanahana.cz

:)) a takový jsou všechny hany

REDH0T
01. 06. 2005
Dát tip
ty vole, to si snad zaslouží větší plochu, ne ?

dadik
01. 06. 2005
Dát tip
Jaromíre - tak tohle nevím jestli rozdejchám... ty řádíš... no jo odmaturovanej že...:))))))))

matura zítra

dadik
01. 06. 2005
Dát tip
až?? a na co jsem na tebe myslela 30???? neříkals?

neříkal

dadik
01. 06. 2005
Dát tip
psal...nekam, na aut str mozna.... vem to cert.. tak zitra prijd s vysvedcenim

hra na mrkanou... :-)) tal zítra to zvládni na super príma speciál s naftou.. :-))

fialowa
01. 06. 2005
Dát tip
tak zítra přeju hodně štěstí jo, abych nezapomněla, za povídku tip-číší z toho tolik emocí, až dech popadám

rybka
01. 06. 2005
Dát tip
wow, zadne hokejky ani helmy tu nevidim :-) a je to fajn, kratke...kratke vety...se mi libi :-)

overflow
01. 06. 2005
Dát tip
třeba by z povídky byla dobrá báseň s pěnou od piva na řasách:)

StvN
01. 06. 2005
Dát tip
No jo, seš poznat. Tak hodně zdaru.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru