Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Postřehy odjinud

03. 06. 2005
1
0
875
Autor
Lečo

Zločinci se někdy vracejí na místa svých zločinů. Politici bývají často znovuzvoleni.

 

Politika je akrobacie, při které politici udržují rovnováhu tím, že dělají opak toho, co říkají.

 

Humorista je člověk, který touží po tom, aby se mu lidé tak smáli, že by ho brali vážně.

 

Rozdíl mezi dětmi a rodiči je také v tom, že děti nerady ukazují fotky svých rodičů.

 

Při posledním nástupu všech armád budou vojákům rozdána vyznamenání za zbytečnost.

 

Mnohý člověk vám dá radu, jak přeplavat moře, ale málokterý vás vytáhne z louže.

 

Trestáme děti když lžou, ale hrozně je bijeme, když řeknou pravdu v nepravý čas.

 

Kdo krade málo jde do vězení. Kdo krade moc dělá kariéru.

 

Cílem informatiky je, aby se informace šířily stejně rychle jako dezinformace.

 

Hloupému člověku prospívá, když mlčí. Kdyby to však věděl, nebyl by to už hloupý člověk.

 

S jídlem roste chuť. Bez jídla také, dokonce rychleji.

 

Neplačte nad rozlitým mlékem. Co budete dělat, až převrátíte láhev whisky?

 

Když někomu řekneme, že je idiot, tak to není někdy urážka, ale prostá diagnóza.

 

Noviny, časopisy, rozhlas a televize učinily z jazyka zbraň hromadného ničení.

 

Zahrnujte děti něhou a laskavostí. čeká je totiž ošklivá budoucnost. Vyrostou do vaší podoby.

 

I malé zkreslení zpochybní celou pravdu. Na přibližné telefoní číslo se nedovoláme.

 

Hloupost je něco neochvějného. Všechno, co na ni zaútočí, taky na ni ztroskotá.

 

Bez průzkumů veřejného mínění bychom se nikdy nedozvěděli, co si vlastně myslíme.

 

Flirtující starší muži na pláži nejsou nebezpeční, neboť nevydrží dlouho se zataženým břichem.

 

Je důležité si uvědomit, že promarněné roky začínají promarněnými minutami.

 

V životě na rozdíl od pohádek býváme trestáni bohužel i za dobré skutky. 

 

Je těžko uvěřitelné, že genius je na svět přiváděn stejnou technologií jako idiot.

 

Hlavním smyslem spoření je šetřit na doby, kdy už nebudeme nic potřebovat.

 

 


pacajda
30. 08. 2005
Dát tip
Mně se líbí, žes to shromáždil a uspořil mi čas i peníze! T

Vaud
03. 06. 2005
Dát tip
Některý jsou skvělý!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru