Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ANINKA

20. 12. 2000
0
0
1376
Autor
Barka

Uprostřed vody malý kámen, co dala ho tam maminka, kdyby tam nebyl, byl by amen, se zvířátkem jménem Aninka. Povím Vám příběh o Anince, co žila u nás na dvorku, v bazénku malém co máme u nás vedle stromu u domku. Maminka, tatínek – ne ty moji, ale naší malé Aninky, přestěhovali se k nám do bazénu, hned vedle jedné rodinky. Žili tam tiše, potichounku, až bylo to tak dojemné, ale chybu jednu udělali, neplatili nám nájemné. Postupem času pozvali si i přátelé své z ciziny a když ses do bazénku koukl, myslels že máš vidiny. Místo aby to vyrovnali a přišli platit účty svoje, pozvali si z té ciziny přátelé hnedle troje. To tatínkovi praskly nervy a řekl, už je toho víc než dost, vždyť oni jsou horší – nežli říkám nevítaný host. Vzal tedy kyblík plný chloru a šel ho do bazénku lít a čekal jenom malou chvíli, co se potom bude dít. Chlor se tak rozlil po hladině a vesnici jim zatopil, kdyby chtěl někdo ve zdraví si přežít, aby si hodně zapotil. Všechny to zabilo, ale jedna jediná to přežila, plakala strašně, když její máma v chloru se sprostě topila. Aninka naše našla kámen a tiše seděla tam na hladině, takže vlastně přežila jen Aninka malá BAKTÉRIE.
Albireo
20. 12. 2000
Dát tip
Jako blbůstka dobrý, tu pointu jsem opravdu nečekal.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru