Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

oTráven

04. 06. 2005
1
0
947
Autor
Frost

Vtíravá tráva roste a roste, roste skrz zem, skrz mé boty, vrtá se v mé noze a chce víc, chce dál. Protíná tedy mé chodidlo, kouká a vidí jen tmu. Mé ponožky ji možná dusí, ale nevzdává to, roste dál. Obtáčí se kolem lýtka, kolem stehna....už je velká a mocná...Zařezává se hluboko do masa a žere...žere, aby mohla růst. Z nohy už zbývá jenom kost a tráva roste a roste...proniká do střev, trhá vnitřnosti. Pociťuje něco jako nenávist, s velkou chutí leze do míchy, olizuje...a hryže, řeže...bolest je nesnesitelná...Je čas se probudit, než nějakého zahradníka napadne tu trávu posekat...


leenai
21. 08. 2005
Dát tip
no poslední věta mě pobavila, to jen ta představa olizování míchy... uááá :( :)

Frost
21. 08. 2005
Dát tip
tak to v tom případě... :D

leenai
20. 08. 2005
Dát tip
brrrrrr uplně to umocňuje ten pocit na konci jsem se bála, že mi něco v hlavě vážně chrastí :( t.

Frost
20. 08. 2005
Dát tip
tak to mě moc mrzí Leenai, mělo to spíče pobavit. Ovšm, je to zajímavý postřeh a v tom případě by se ti možná zamlouvali dvě první KRVE... :-))

Frost
07. 06. 2005
Dát tip
Tento kousek textu - I wont let this build up inside of me

Augustus
06. 06. 2005
Dát tip
Zajímavé. Co Tě inspirovalo k sepsání něčeho takového?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru