Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nechuť

05. 06. 2005
3
0
740
Autor
Verlin

"Dáš si sendwich?"
"Ne."
"Nechceš bonbón?"
"Neotravuj."
"Jsi dost protivná."
"No a?"
"Chováš se trapně."
"Ty jsi trapnej."
"Na tom něco je." odpověděl a zakousl se do kusu chleba. "Hmmm, dóbrý."
"Jo? A nezapomněls tam dát ten kečup, o kterém jsem ti řekla, abys ho vyhodil?"
"O co ti jde? Za to kino sem se ti už omluvil a navíc to ani nebyla moje chyba." prohlížel si v ruce zaujatě pečivo.
"Cože?" otočila k němu hlavu a on spatřil ten krasný obličejíček s miloučkým nosánkem, očička, které se právě nevraživě dívala a leskla se nenávistí. Laskavé myšlenky nahradily rozpaky.
"No kdybys mi ten lístek..." začal nervózně.
"Tak počkat, já si udělám.... TY mi uděláš trapas před celým obecenstvem, před mými přáteli, a ty máš ještě tu drzost říct, že si za to můžu sama? Vůbec nechápu, proč..."
"...proč se mnou chodíš?!" odtušil hystericky.
Následné ticho prozradilo, že tohle se říct nechystala. Další kousek ticha prozradil, že ta věc, která ji ani nepadala teď pro ni vypadá docela sympaticky.
"Já..." zachraňoval.
"Nesnaž se." řekla a nebylo v tom ani kapka opovržení. Chladná a laskavá byla poslední slova. Ten kečup opravdu chutnal jako hořčice.
StvN
08. 06. 2005
Dát tip
Tohle je trochu lepší, i když konec trochu uspěchanej.

Rabb
06. 06. 2005
Dát tip
Ale jo, je to na T!P. Nevím proč, ale líbí se mi to.

fialowa
05. 06. 2005
Dát tip
no, zajímavé, našla jsem tam pár chybek, ale jinak - joo, dá se, je to klasika

Držpata
05. 06. 2005
Dát tip
přáteli, hystericky, slova...chladná a laskavá a ještě možná něco dá se to číst, ale je to fakticky taková klasika :-) ***/*****

Nimis
05. 06. 2005
Dát tip
proč ne, klasika, ale o to jde.*

...to prepojenie fyzických vnemov a duševných "rozpoložení" je veľmi dobrý nápad - za to dám aj tip...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru