Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myši nemám rád

06. 06. 2005
0
0
1231
Autor
Argon

Z rádoby chystané sbírky básní věnované (vy víte komu:-))))

Myši nemám rád

 

Zbožňuji eleganci protahující se kočky, orla plachtícího nad vrcholky hor i drobného mravence nesoucího stéblo. Nesnáším však ušmudlanou myš.

 

Ocením vítr ve vlasech, vůni lesa po dešti i paprsky slunce vyhřívající kůži, ale nikdy neocením šedavou myš.

 

Vychutnám si tóny melodické hudby, pohled na zručně otesaný kámen i zavanutí orientálního parfému, ale už nikdy nepochválím myš.

 

I kdybych třímal pero básníkovo a uměl vázat slova v rým, i kdybych vyzdvihl každou žijící bytost, nebude dost nízko myš.

 

 

Prašivá myš

 

Myš je prašivé zvíře,

skrýš má zatuchlé díře.

 

Past se syrečkem máme,

Kam asi tak jí dáme?

 

Když jí syreček voní,

Tak slzičky ať roní!


rybka
06. 06. 2005
Dát tip
hele mysi jsou nahodou skvely, co ti chudinky udelali? :-) a nema tam byt nahodou-skrýš má v zatuchlé díře...?...jen se ptam....

Argon
06. 06. 2005
Dát tip
Ano máš prvadu:-) Jo tak chudinky?:-)) (Cimrmana se také neptali, porč neměl rád potkany ne?)... ee jednou napíšu 1000 básní proti myším !!! Když ne jinak porlavím se tím, že jich napíšu proti myším nejvíce!:-))) Jinak důvod proč je namám rád je prostý ... přijdeš na něj?

rybka
06. 06. 2005
Dát tip
protoze maji dlouhy ocasky :-)

Argon
06. 06. 2005
Dát tip
ee neštítím se jich:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru