Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pomstychtivá (Dorotce)

21. 12. 2000
1
0
933
Autor
Eliah

omlouvám se za znovuvložení, ale předtím jsem to omylem zařadil mezi úvahy

Tvůj výsměch bruslí po osolených jizvách mého těla. Milá Dorotko, tak bledá se zdáš, když křídla andělů se do Tvé krve vpíjí, až opilý křik měsíce se ve Tvém strachu svíjí. Ó jak miluji Tvůj strach. Má Dorotko, tak nahá se zdáš, když bolest nahnilými zoubky polyká Tvé křehké tělo na oltáři. Než půlnoc rozlije inkoust po pokoji, zbydou tu po mně, pírka havraní v černém kroji. Jen opilá kreatura měsíc, hltá němé zbytky cos nedopila. Ó jak miluji Tě ... má malá Dorotko.
green
23. 03. 2002
Dát tip
brutalni,ale metafory sou zas pusobivy...mam pocitm ze do tho neco vkladas,Ty podle me budes mit talent,ale to zpracovani Ti dle myho nesedi,chtelo by to trochu jinej styl,nebo nevim,psat o lasce tak brutalne proste neni moc ...pusobivy...Ale jinak je to skoro typovy...

Eowyn
26. 04. 2001
Dát tip
huh

Eliah
02. 01. 2001
Dát tip
btw. JiKo ... řeknu Ti ... máš postřeh ... mělo to začínat jako dopis :o)

Eliah
28. 12. 2000
Dát tip
co je Arena? tady se nesmi psat milostny???

JiKo
23. 12. 2000
Dát tip
Milostná v aréně? ps: 2 sloka začíná vážně jak dopis :-((((

Eliah
22. 12. 2000
Dát tip
jemine díky šroubku ... :o) Nyx ... jaks to myslel? :o) myslíš, že je to obehraný téma? ...

šroubek
21. 12. 2000
Dát tip
trochu bestiální ale rozhodně tipovací

Nyx
21. 12. 2000
Dát tip
Luna svým mrtvolným chladem a falešným svitem mistru básníku dobrou služebnicí v temných nocích bezesporu je, když ji tolik miluje.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru