Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Loptoslopní anginace

08. 06. 2005
1
0
1340

Nelezeno v pozůstacích starých olomontů...

Vznik hladomoru se néunávne dátovál z hladu. Zkouška: jedna, slíva, tres, "gloglo" man, "gigolo" klan, ti - konec. Krásná d svých dvou hoven: to platí kromě gatí. Pro piráta i transsexuála. Anginace retrospekulovala pop - artovým debublinačním procesem, to znamená žlutý skvrnitý nemohoucí sviňák - frňák. Loptoslopní je taková antisemitická anginace, jenž dává smysl: Tedy je loptoslopní a anginace a tak. Smaragdové vyjádření smotává rovnici rovníkových skunků (myšleno zvířátek, ne trávy). Tráva má "tentononc" značku severního Paulu. Ach, Beatles, vy nechápete! Slovní hříčky mají přísný řád. V nanospektulárním loptoslopně - anginačním souslopním éter spektru má skunkův fetovační tchoř význam. Znění hlodů "Archimedes" Slívy najdete v příručce "Hladokostní zákonitosti na stříkačce" od profesora "skura" S.E.X. On Wang Hong. Z Honkongu plyne: Futuristo, zahoď (odhoď , pohybem ruky vykonej odhození) své prvoplánové spodky. T= s.t /spirála - z toho plyne: Tráva. Jediné výjimky jsou skunk a tchoř a. (myšleno kokain) A. Toto "FUJ FOLIMANKA" je shrnutí všeho.

THE "skuhrofest" KONEC


děkujeme...nikdo nás nechápe :)

Vlkodlak
09. 12. 2005
Dát tip
Je to skvělí, ale znám pár( hodně) lidí co by to asi nepochopilo!!! -TIP-

děkujeme vám, děkuju

milujeme tě cabourg

cabourg
10. 06. 2005
Dát tip
hehe, dobrá haluz. a schválně tip, at závidí ty co nevidí

Voloďa
08. 06. 2005
Dát tip
Nedává to smysl. Nebo možná nekomu jo, ale mě né.

...možno, kebyže mi dačo koluje v žilách - no momentálne nič... ale pekná farba:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru