Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pod psa

09. 06. 2005
1
1
693
Autor
Kezzy

Cejtím se pod psa
ten má svou kost
a to mu stačí.
Jde na mě nevolnost
a je mi k pláči,
Cejtím se pod psa,
zkouším to dopsat.
Ať to pak zaonačí
někdo do mollových
tónin a akordů.
Jak psovi na mordu
vůně kostí
mě se rázem zhostí
naděje,
otřu si slané krůpěje
potu
a bez bohnmotů
a bez příkras a poetiky
báseň šmiknu,
šmiky, šmiky.

1 názor

Astrálka
04. 03. 2020
Dát tip

Augustus to vystihol. Mačkopes musí ísť ku kaderníkovi na šmiky, šmiky :o)


Akrij
21. 10. 2005
Dát tip
Rád bych napsal něco inteligentího, ale už to udělal Augustus za mě. Vidim to uplně stejně.

anae
15. 09. 2005
Dát tip
:-)) haf

Augustus
28. 06. 2005
Dát tip
Tahle Tvá báseň obsahuje několik dobrých nápadů, které mne velmi zaujaly. Pokud jejich rozestavení v textu není náhoda, tak ani nepostrádá jistou hloubku, ale celkovému dojmu velmi škodí, že na první pohled působí jako veršovanka. Může za to neujasněnost formy. Připadá mi, jako by ses do poslední chvíle nemohl rozhodnout mezi volnými a vázanými verši. Vzhledem k názvu musím poznamenat, že výsledek je takový kočkopes, který se pravděpodobně nebude příliš zamlouvat staromilcům ani modernistům. Pokud mohu něco radit, tak by ses měl nad textem znovu zamyslet a buď jej rozvolnit nebo důmyslněji strukturovat, doladit verše a rytmus.

Blaznivkaaa
23. 06. 2005
Dát tip
Mně se líbí šmiky šmiky :)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru