Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Postřehy nočního chodce

09. 06. 2005
5
0
1685
Autor
warman
Soumračný měsíc studeně se dívá, z modravé oblohy rozespale zívá. Znavený pupenec zčervená a zmizí a přijde doba čarovná a doba cizí. Cizí pro světlé bytosti spěchající do bytů a skrýší, kde myši snící o sýru zavřeli černá očka světu. A já si cestou nohu nohou pletu. Hvězdy zablikaly na pozdrav stádu plechovek a hejnu krav svištících krajinou ztmavlou s života mízou na půl zvadlou. Pak ulicí pár nočních tvorů projde chodníkem směrem domů. A v opuštěném betonovém údolí vítr si zafouká muezínskou fistulí. Nakonec si ptáci oči promnou, spustí tu svou píseň sladce jemnou a mraky s nebem zlehka světlají a lidé do ulic se vkradou potají.
warman
17. 04. 2006
Dát tip
avi

warman
17. 04. 2006
Dát tip
Děkuju...kde jsem vzal nápad?Nu...někdy o půlnoci v Dejvicích...

froxx
15. 04. 2006
Dát tip
.. mě by věru zajímalo, kde vy lidi na ty svoje nápady chodíte..?:) je to pěkné. moc pěkné:) pletení nohy nohou mě plně okouzlilo;) stejně tak se ode dneška stávám skalním fanouškem 3. odstavce.

froxx
15. 04. 2006
Dát tip
.. mě by věru zajímalo, kde vy lidi na ty svoje nápady chodíte..?:) je to pěkné. moc pěkné:) pletení nohy nohou mě plně okouzlilo;) stejně tak se ode dneška stávám skalním fanouškem 3. odstavce.

haluskacz
26. 11. 2005
Dát tip
A v opuštěném betonovém údolí vítr si zafouká muezínskou fistulí. to nemá chybu, to fakt nemá chybu...*

andromeda
14. 06. 2005
Dát tip
moc se mi líbí, dám tip

Adelan
10. 06. 2005
Dát tip
Skoro nemám slov...jen žasnu...*

warman
10. 06. 2005
Dát tip
nu... muezínská fistule je podobná té meluzínské... ;-)

nemám moc vázanost ráda; to pletení slov ale tady mi není až tolik nepříjemné, dokonce si myslím, že se báseň hezky držela linky a nehledala zvuky v jiných oblastech akoráte neznám muezínskou fistuli

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru