Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Interwyjú se Šrepfrovou, ou ou

11. 06. 2005
2
0
1793
Autor
kgirl

Tohle víc jak dva roky starý, tak to berte s rezervou. Tohle ale opravdu pobaví spíš lidi co znají paní profesorku schropferovu z Berouna...

Misionářka Marie Mrožová alias Šrošromanka

Váš vytoužený rozhovor s světačkou a misionářkou je tady!

(M=misionářka,R=reportérka)

R:Všichni čtenáři touží  vidět aspoň jeden z 3981 suvenýrů, které jste přivezla ze svých cest!

M:Co takhle posvátná indická koza z ebenového dřeva?

R:A jak jste tu posvátnou kozu získala?

M:Ňáký indický domorodec měl totiž stádo divokých koz a neuměl je podojit, ale na štěstí se mnou totiž byla slečna Revinová a ta má v dojení koz pochopitelně velkou praxi, takže pro ní podojit stádo nebylo nic těžkého.No a vděčný domorodec nám věnoval sošku posvátné kozy...

R:Hodně se mluví o vašem kožichu z medvědí kůže, je to taky suvenýr z vašich nekonečných cest?

M:Jak by nebyl, to jsem tehdy byla mladá a silná, a skolit holýma rukama pětitunového grizzlyho pro mě nebyl žádný problém!(jenom pro vaši informaci, pět tun jsou asi dvě škodovky)

R:A ta vaše šála z liščí kožešiny, to je taky váš úlovek?

M:Ó, jak by nebyl, tu jsem pro změnu skolila na Sibiři.

R:A další zajímavé úlovky z vašich zahraničních misí?Ňáký suvenýr, který vám změnil život?

M:Život mi změnil jeden suvenýr z Antarktidy, víte tehdy jsem byla ještě mladá nezkušená dívka, a toužila jsem být zooložkou, a tak jsem se rozhodla že budu zkoumat mrože.Narazila jsem tehdy na jedno mroží stádo, a zkoumala jednu mroží rodinu.No a jedno z odrostlejších mrožích mláďat bylo takové přítulné a milé že jsem si ho odvezla domů...

R:A čím se takové mroží mládě živí?

M:Myslím že mu nejvíce chutnají syrečky,čočka a sušení šváby s kaviárem.

R:Posvátná koza,medvěd grizzli,polární liška a mroží mládě, vy musíte být velká milovnice zvířat!

M:Jak bych taky nebyla, dokonce mám velmi přítulného slimáka Bedřiška, toho mi věnovala kolegyně soudružka Jungmanová, ten pro změnu žere jenom špenát,brokolici a krabí tyčinky.

R:A další odporné živočichy doma nemáte?!

M:Pak mám ještě vycpaného aligátora, toho mi zase věnovali domorodci v Súdánském Al-Khártúmu.

R:A ňáké nezvířecí suvenýry?

M:Jistě, třeba záchodové prkýnko z pískovce, to jsem vyhrála v tombole.

R:A co ještě?

M:Třeba flaška velejemného likéru z krokodýlího trusu a piraních šupin.

Když už jsme u toho, nechcete skleničku?

R:Asi tomu ani nebudete věřit, ale NECHCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


Kimísek
13. 06. 2005
Dát tip
ty tučný písmenka mi vaděj na ošiška....snad moc nepapali? .-) Ještě že nám na zítřek s ní odpadl tělocvik .-)

hutch
11. 06. 2005
Dát tip
to jo.. teda... paní neznám.... přeju všem známým čtení... je to ale obrovská blbůstka....

Jeheheman
11. 06. 2005
Dát tip
co já se tu ještě nedočtu..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru