Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zvyklá

12. 06. 2005
1
0
1225
Autor
Zvlastni

Někdy mám nepříjemnej dojem, že svýho kluka nemiluju víc než spoustu dalších věcí. Mám ho prostě ráda, ale čokoládu taky. Vadí to?


Mám tě ráda
stejně jako jiný věci
čokoládu
hudbu
některý filmy
dobrý knížky
jednu svoji sukni
pár kamarádek
malýho bratříčka.

Ale proč by to nemělo stačit?

Všechny tyhle věci (a lidi) mě přece nikdy nezraděj
jsou tu pro mě (pořád)
a jsou naprosto úžasný.

Tak proč by to nemělo stačit?

sidonia
16. 06. 2005
Dát tip
no ja teda myslim, že to stačí bohatě (mám totak taky a přijde mi to ok)

Jeheheman
12. 06. 2005
Dát tip
papouška i s klecí, babiččiny lívance, prosklený výtahy, mořský vlny a san marinský národní fotbalový tým

Konečně je někde čokoláda :o))

rybka
12. 06. 2005
Dát tip
ono se ti to priste zase obrati, neboj :-)

Garth
12. 06. 2005
Dát tip
chápu, cítím to mnohdy dost stejně, ale v kritické situaci to ta čokoláda stejně projede :)

Zvlastni
12. 06. 2005
Dát tip
Davoušek: Chápu, jak to myslíš. Já jsem to samozřejmě trochu (spíš hodně) přehnala. Byl to pocit, kterej jsem v tu chvíli měla. Láska je hodně složitá záležitost, navíc náš vztah není úplně v pořádku, takže někdy to takhle fakt cejtim, ale je mi jasný, že úplně normální to neni. Ale jsme spolu už fakt dlouho a někdy mám pocit, že prostě patří k mýmu životu stejně jako jiný věci, ne míň, ale ani ne víc. Prostě ho mám ráda, ale už to neni taková ta úplně dokonalá láska. Asi s tim budu muset něco udělat. Tohle byl jen způsob, jak to vyventilovat ven. Když o tom teď přemýšlím, jasně že ho přece jenom mám radši, dlouhodobě, ale jsou chvíle, kdy to tak úplně neni. Myslím, že skoro v každym vztahu si někdy jeden z těch dvou pomyslí něco, co by tomu druhýmu asi dost ublížilo, kdyby o tom věděl. To, že ho vlastnim netrvrdim. Ale tvůj názor beru.

Zvlastni
12. 06. 2005
Dát tip
Čokoláda je úplně nejlepší :))

Zvlastni
12. 06. 2005
Dát tip
Hrbol: dík za tip!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru