Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Banány

12. 06. 2005
3
0
735
Autor
Vlado

Sů z Moravěnky a tuto povédku přidávám, páč toto sa může stát každému z vás.
Už čtvrtej den som mal špunt. Ja sa nemoh za nic na světe vyprazdnit. Tak že hópnu na net a nahledám něco co ma pomůže. Stará mi totiž přitahla dom 3 kila bananou a pry že stavi. Ja ji povedam dyť uvař radsi celerovici a ona, že prý sůsedky v dědine četli v tech měsíčnících ako banány staví. Vcil ja toho zhlt 3 kila bambula mi furt visela a ja sa nemoh akorat dojit vysrať. Stará bola naprdnutá a ještě ma sprala, že som akysi ipotent. Tak som hledal nějake to protahovadlo a narazil jsem na stranky www.pruhon.unas.cz. Ja měl po těch čtyřech dnech brucho tvrde ako podešev a chlapi z krčmy si ma dobírali, že ma to ztvrdlo o něco výš. Když som nalez ten Průhon, já myslel, že ma to prozene. Tak jsem si cet ten uvodní článek tam co maji napsanej. A ono je tam ňaké povedaní o dachlech ako na nich ty kluci jezdi. Já si vzpomel když som se starou delal naposled manželsků povinnost asi před sedmi rokami tak som ji take rekl ze dejcha jak ten muj starej dachl. Ja sem se tak lachnil až ve mě špluchlo a ja se z teho ušplóchnul a špunt bol raz venku. Sice som si zedelal moje bozohodove kalhoty co mi stara dala k vanocum ale zachranilo mi to život. Akorat nas stary kocur letel z domu páč mě ukáplo trochu teho na koberec a já řek starý, že to byl on. Ale ktorý chachar by vydržel 4 dnou nejít. Takové běhanisko som mal naposled v 82. lete když som zožral sudnik slivek a pak sel na Oldovo třicítku tam som to prehnal a dve nedele som běhal ako namydleny.
Proto radim to s bananmi neprehaňat, páč je to pěknej prevít.
Vlado :-)
Barman
18. 09. 2005
Dát tip
*

...sranda, to nárečie... za to spracovanie, a kedže nežiadaš hlbšiu kritiku, si zaslúžiš, podľa mňa jeden malý *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru