Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

den na chate

13. 06. 2005
2
0
1066
Autor
janiceks

zazitok z chaty...necenzurovane :)

Tura trip   ( Esej )

--------------------

 

Hej. haluz. kokot situacia naprosto užasna. Dnes bol mrte deň a rad by som ho zaznamenal na pamiatku a zaroveň sa proste mrte nudím a ďalšia vec, vždy som rad písal. Som xcel proste napísať že čo ajak a myslím že je idealna príležitosť. Inšpiroval ma kokotny kamarat Dušan, kt. píše ňake basne - ja basne moc ne, ja "prózu":) sme včera xceli ísť že do mesta, ako len tak. Kedže sme kokoti ňák nam to nevyšlo a nikam sme nešli, tak že pojdeme dnes. Tak sme si to naplanovali a sme aj šli, stihli sme autobus aj všetko. Sme šli že šukať. Aspoň sme tak vraveli, šak jasne že sme nešli šukať nejsme psy. len tak že pozreť možno ňáke baby alebo čo. Vždy vravíme šukať ale my nešukame. Tak sme šli na pivo. Né najprv na zmrzlinu. sme prišli tam de vždy, do cukrarne a tí traja kokoti si dali zmrzlinu. (ja ne lebo ma zas bolelo brucho a trebalo mi srať). No si dali zmrzku (Kovi so šlahačkou:) a sme sedeli vonku a pičovali. Servírka jak sviňa. prisam piču to bolo dievča jak fakt že mrte. Tam sme len tak hovorili o veciach a asi opol osmej dozrel čas na pivčo. Somsa potešil a šli sme do Ritma. Tuje šecko Ritmo. Mam vpiči. Dal som tak tri, ostatni podobne, Waldi víno. Apotom že čo. Nože diskotéku Waldiho skoro jeblo heh. sme sa hadaliže taxikom (Kovi) al. pešo (my normalny). Tak sme šli pešo (Hajdi pičoval) a po ceste sme vela šťali. Ale bola pohoda. Došli sme teda až na diskoteku a teraz že čo. Človek nevie jak sa spravať lebo nepozná miestny obyčaj:) tak sme sa ostychavo nadržane porozhliadali okolo. Dal som pár vín, kamarati podobne (Kovi s Hajdim tvrde) a ľudi pribudalo. Boli aj neonacisti ale problemy neboli. Len kokot kamarat Kovacs sa platonicky zalubil do ňakej fašistickej remosky či kerej piče spytajte sa Wallera a bol ztoho neskor dosť vpiči. Tak som šel aj trochu tancovať že či dačo. No v podstate nič len občas niečo ale ne moc. Haidi sa najebal najviac a aj tak skončil. Našiel si nejakeho choreho kamarata ktory bol buď ojebavač al. fakt važne chory neviem a nexcem vedeť nech samudari. Chvilu s nim tancoval a boli zťati no potom ho Dušan opustil a chori kamarat dostal ťažko napiču že samu až ňáky predny zub kíval čičo. No ľudi ubudalo aj pribudalo, prišli aj ďalší neonacisti tak sme sa na chvílu rozrušili s Waldim (Haidi ne, bol najebany) lebo človek nikdy nevie... Tak sme sa aj zoznamili no ne s jebačkami ale s ňákym alkoholickym v pohode hajzelfotrom ktory sa nechava oslovovať že Števo. Každy sme mu kupili zopar chlastu až bol najebany viac než mi bohamu. No pred koncom sme sa ešte zoznamili s babenkou Zuzkou takych 16 mala snáď a sme kecali. Aj petržalku poznala. Padla mi do oka (Waldi ju označil za novy zmysel mojho života, kokot nasraty) a aj Haidimu padla do oka. Ale bola odolna aj voči Hajdiho inak osvečenym taktykam aj proti mojim pičovinam a šla domov. Takže aj my ideme lebo Chudak Waldi už bol z celej diskoteky došt vpiči - on to nema moc rad (ani ja, ale ja som bol fakt trošku nadržany:/) No vzalisme notorika števa ktory nas pozval na slivku:) a šli sme na parkovisko po TAXI. No Hajdi bol nadržany a vo svojej opitosti voľáko vytušil že aj ja som, tak sme šprintovali speť za "našou" Zuzkou alebo inymi femme fatales. No Zuzku sme dobehli aj sjej sexi kamaratkou ale odolna bola boha. Sme ju zavolali že nech nam ukaže cestu domov, a ona že sa nenecha znasilniť (4x) a otehotnieť (5x)... Takže nič nebolo. Ja si važne nezašukam. Tak sme bežali speť. No ne celkom speť ale dopiče. Videli sme nahaňajucich sa policajtov a motorkara, veľa alkoholikov a zopar čupiek očividne odolnych voči našmu bratislavskemu šarmu. Tak sme sis najebanym Hajdim dali zopar šprintov hore dole no nakoniec sme sa z toho celeho vykokotili. Zavolali sme taxikara ktori bol asi rovnako nadržany jak my a mal červene VW Polo a šli sme home. Taxikar trepal o životnych situaciach, nadržanosti, nespravodlivosti, ženskej podivnosti a krasnych minulych časoch. Bol v pohode, tak sme mu dali čo xcel (180 Sk) a pripojili sa ku Kovimu a Waldimu. Hajdi kokot sa zas stratil. že šiel na zastavku, do krčmy (o 4:30 a.m.) a potom stroskotal mimo cesty v lese. Kokoti ho šli hladať a aj ho našli. Bol štasni jak kokot. Tak sme boli zas šeci doma a reč prúdila. Ja som sa vcelku bavil po cely čas čo nebyva často. Oj ale Waller veru ku koncu už ne. Zas mu jeblo a začal kadekomu vyvolávať, vypisovať a xcel ísť domov. Bol nasraty asi, ale myslim že ne ňák hrozne. Šeckym nám vypičoval, mňa napchal tortilami ktoré som hneď vyvrátil, prikázal nám upratať, nazval nás kokotmi a pobral sa spať. Hajdi má vpiči, ten bol rád že je doma a né v lese. Kovi sito chudak zas vzal ňáko osobne šecko, že jebačka mu davala signali, no že je fašistka jak sviňa to neveri, "Ona je v pohode ty kokot..." Chvilu tu ležal somnou v zasranej kuchyni, nariekal, trochu pičoval, dali sme ňáky ten náš vtip a potom somho poslal spať. Potreboval to a ja som mal fakt chuť písať. Tak som teda ostal sám konečne. Umyl som riad, druhýkrat sa mrte vysral (ááá) a začal písať. No xcel som ktomu ňáku muziku tak somsi pustil Cohena, tuším CD2. Najprvže dám si niečo veselšie jak vposl. dobe rád robím ale kto má polonajebaný s bolesťami brucha v špinavej kuchyni o 5 a.m. chuť na dačo veselé... Já ne. Tak somsi ho teda pustil a stále ho ešte počúvam a je mi smutno, ale menej než som čakal. Je to sranda, človek si zas može vklude rozmyšlať o všetkom, to mám rád. A poslednú pol hodinu som len pozoroval už svojich najebaných kamarátov. To tiež robím rád. Každý vo svojej načistejšej podobe. Ani o tom nebudem moc písať - je to veľmi (dosť) osobné. Ale jak vždy skoro. Kovi zas začal najebaný (nebol uplne najebany) uvažovať prečo nemože mať to čo xce (kto može do kurwy huh?) a ešte aj prejavil ochotu rozjebať sa jak sviňa keď mi asi 5 minút po mojom vracaní a sračke navrhol aby sme si dali Vodku ("Janó, dajme si Vodku ty kokót né") a myslel to vážne. Waldi bol zas melancholicky, pravdepodobne neštastný, asi nasratý a určite nespokojný a dal nam to najavo. Ale pohoda ja to berem, len nech nas necha aj trochu byť nadržanymi kokotmi len tak bez šeckeho. On je asi priveľmi neviem boha, no nevie akceptovať opilecký návrh že "pome šukať a nadisko", onto proste nemá rád. Ani ja kurwa, ale niekedy mam vpiči, ale on ne. Ale vlasne aj on ma nekedy uplne vpiči ale on to rieši ňák viac intelektualne a na úrovni alebo ja neviem. Fakt to neviem vysvetliť tak sa milý kokot Marek neuraz, stále ťa lúbim. No a koho by som ešte okomentoval. Hajdi. To neviem. Vravel že keby xcel takby tam "ňáku" ošukal. Pičovina. asi toľko. Ale hlavne že už je doma vbezpečí. Hm asi šecko na dnes. Tie sviňe alkoholické už chrápu a ja im závidím lebo jak kokot idem na letisko. Ale ja musím a oni to nechápu (Hajdi to zas mrte okomentoval...). Dosť ma sere že som nevyspatý a čaká ma dlhá cesta do BA, na letisko a potom speť. Ježiš asi sa strašne rozjebem keď sa vrátim. Eh kurwa, CD dohráva a mňa chytajú suchoty. Uch dal som si Mítickej - kokot bezbublinková... nékomu jebe... Pozerám po kuchyni a nič pekné nevidím. Cítim že smrdím ale okúpem sa až doma. Šplachoce záchod, asi je pokazení... Koviho jebne:). Táto predstava mi vyvoláva úsmev na mojej kokotne zarastenej tvári a rozmyšlam čo budem robiť ďalších 50 minút. Čas neskutočne dlhý... kurwa ten hajzel fakt teče ale nexcem ho teraz budiť, radšej neh to zistí keď tu už nebudem. (Ten kokotny Jano dojebal hajzel, toto je vpiči etc......) Bože ja xcem domóv a spáť... Ale dosť, strácam pôžitok z písania. Ale som si to skúsil a vpohode... sa mi ulavilo a mrte som zabil dobre vyše hodiny... that´s all for now...

...juch je o 5 minút viac a zas píšem. Dal som sitam noveho Everlasta a vcelku pohoda. A zas mi začína treba srať - asi to poriešim na latríne kedže hajzel je vpiči (záchod sa pokazil). Za hodinu mi ide bus. sa mrte tešim. Ti kokoti už spia vyše 2 hodiny... kukam z okna a vyzerá že bude pekný deň, vo vlaku bude asi teplo jak vriti, ale nevim čo budem robiť. Mám knihu - Ferlinghetti ale na čítanie sa necítim, asi budem len driemať - je to naštastie len 2 h. do BA. Hm, Everlast má každú pesničku skoro takú istú - ale sú fajn, pačia sa mi. Eh chyta ma melancholia, asi važne zavolam opicu na Vodku. Prisam piču kebyže ho chvílu prosím on by sa so mnou rozjebal na sračky, v tomto je fakt dobrý... ale teraz vážne. Eh, ma napadlo, dnes vidím sestru poslednýkrat pred Vianocami, dosť napiču. Life aint easy on a G..... Ale pohoda, zabijem čas ňák, pojdeme snaď na výlet, tá škola nová, posilovňa beh, hádam nový bike... zavolám jej, čas ubehne rýchlo... hej. Asi budem veľmi chlastať a športovať. keď sedím doma chytím depku a jebe mi... teším sa na ten bicykel, snaď mi W nák pomože, a keď ne nevadí, nemusím mať ňáki super...


mia
15. 06. 2005
Dát tip
A-cat! Toho tu bolo...sakoveho! Rad pises ked si zotaty? Ale ma to nieco. Tip

...no jo keby si mal taky prizvuk naozaj...tak po tebe hodim z okna kamen...a ze byvam na osmom...ale celkom pobavilo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru