Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kytička fialek

25. 12. 2000
1
0
1961
Autor
alex

Kytička fialek ukrytá v mechách, není snad hezčí kytička v Čechách, roste tu pro oči neznámých lidí, co k tobě přivonět zatím se stydí, Kytičko fialek ukrytá v Znojmu, když jsem Tě uviděl tak plný dojmů, lehce jsem přivoněl a přestal dýchat, nic jsi mi neřekla i já byl zticha. Přestože slova nejsou tvou zbraní, poznám ti na očích každičké přání, poznám že náklonost vzájemně roste, miluji fialky, je to tak prosté.
Sis
12. 02. 2002
Dát tip
Hezké:)

Janis
26. 12. 2000
Dát tip
...tak ...a máš to!

Carodej
25. 12. 2000
Dát tip
Jestli se nepletu, tak je to volná parafráze na Ta naše písnička česká......

alex
25. 12. 2000
Dát tip
hi hi - carodeji, kdes na to přišel, tak to bych chtěl opravdu vědet. Fakt si mě rozesmál

Vio
25. 12. 2000
Dát tip
Bez nápadu. Možná to ocení ta "kytička fialek"...

Rivka
25. 12. 2000
Dát tip
Vítězslav Hálek by zaplesal:)))

Petulka
25. 12. 2000
Dát tip
Snad se mnou někdo taky bude souhlasit, ale nic mi prostě nevoní víc než kytička fialek.

JiKo
25. 12. 2000
Dát tip
Peťule: bojím se že co tobě voní ti nikdo vyvracet nebude :-)))

suvicka
24. 12. 2000
Dát tip
Dobrý! Rytmus jsi srovnal, ale nevím, jestli některý ty slova jsou úplně správně, ale co, je moc pěkná, hlavně to s těma očíčkama :c)

JiKo
24. 12. 2000
Dát tip
Jo aháá Znojmo jsem už pochopil ele jen díky tomu, že vím pár věcí :-))) jinak pro nezaujatého to bude nepochopitelný a prázdný řádek jakoby jen pro rým

JiKo
24. 12. 2000
Dát tip
další věci máš v poště

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru