Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já fakt nevím

13. 06. 2005
0
0
376
Autor
Hudba

No jestli to nepochopíte, nevadí...protože pak jste normální

"K sakru, Merriende, přestaň s tím chozením."

"Jistě."

Sauber obrátil oči v sloup. Merriend se posadil. Neklidně poklepával prsty na opěradlo.

"Neotravuj mě! Nebo tě odtud vyrazím."

Zlostí mu zčervenaly uši. Merriend si saubera prohlížel a zastavil se pohledem na uších.

"Do hajzlu, vypadni odsud. Hned!"

Merriend zůstal ohromeně sedět. Tuhle reakci nečekal. Jen se upřeně díval do Sauberova obličeje. Ten ztrácel nervy. Třásl se zlostí. Vyskočil z křesla, popadl Merrienda za ramena a prudce jím škubl. Místo aby ho to postavilo, padl mu k nohám. Nos měl u jeho naleštěných a navoskovaných bot. Voňely po meruňkách...

Sauber se hluboce nadech a vydech (jak mu to často doporučoval doktor). Potřeboval se uklidnit. Merriend využil příležitosti. Připlížil se ke dveřím a otevřel je. Zvuk vytrhl Saubera z soustředěného vdechování. Zpozoroval ještě, jak se Merriend postavil a okamžitě a sebou zavřel dveře.

 

Nasral ho (šmejd), ale začalo mu cukat v koutku. Pak se usmál a ukázal tím své žluté zuby...už zapomněl co se stalo

 

"VŠÍCHNI JSOU BLÁZNI JEN JÁ JSEM LETADLO"

 

…stačil říct, než vyskočil z okna a rozpřáhl ruce

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru