Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oběšenec

15. 06. 2005
16
1
4284
Autor
Zbora

Svítání v osikách

zastihlo oběšence

 

Jak romantické

oběsit se

ráno na osice


1 názor

Zbora
07. 07. 2005
Dát tip
Fůůůj...a kdo Ti ho tam dal?

hastrman
07. 07. 2005
Dát tip
já nevim, nějakej zmetek, co ho nosím v hlavni... mám totiž hlavňu plnou lidí, co tam nemaj vůbec co dělat - i pandochtór to onehdá říkal...

Zbora
07. 07. 2005
Dát tip
Pan doktor Ti kouká do hlavy?

hastrman
07. 07. 2005
Dát tip
no on mě do ní i klepe takovým kladívkem... a přes oko mi do ní svítí takovou baterčičkou... tuhle jsem vůbec nemoh ven, páč jsem měl nas... nas... nasvíceno v hlavě a vůbec nic jsem neviděl, jak jsem měl tu hlavu zevnitř oslněnou, no hnus, co ti mám povídat...

Zbora
07. 07. 2005
Dát tip
Tak to bacha...jestli je to kladívko na klacíku, tak to není pan doktor, ale převlečená kouzelná květina...a to by tvoje hlava mohla skončit ve sra...sra...neradostném stavu.

hastrman
07. 07. 2005
Dát tip
TA MRCHA!!! A mně bylo hned divný, že pandochtór přece neříká "trajtrlík" a "tralalajů"...!

hastrman
04. 07. 2005
Dát tip
tak... a mám tam oblešence...

houda
21. 06. 2005
Dát tip
Zřejmě máme každý trochu jinou definici pudu. Já si myslím, jakkoli o neandrtálcích a jejich světě vím kulový, že v případě zabíjení mamutů jde o jednání motivované, nikoli pudové. To je podstatně jednodušší (např. strčit něco do pusy). Ostatně pud je pouhý hypotetický konstrukt, tak co. Počkal bych, až si to vyřešej psychologové. :)

Zbora
21. 06. 2005
Dát tip
Houda: fajn :o)

houda
20. 06. 2005
Dát tip
Ne ne, já tvrdím, že z důvodu hladu se nezabíjí, to se jí a někdy kecá. Pudově se můžeš po někom ohnat a omylem ho skolit, což mamuta sotva. Pravda, mluvím jen o své zkušenosti. Ty už z hladu zabils?

Zbora
20. 06. 2005
Dát tip
Žiju v civilizované části světa...Neandrtálci se ovšem řídili ještě z velké části práve pudy.

Craerassy
20. 06. 2005
Dát tip
no to je ale morbidní:-))

sidonia
18. 06. 2005
Dát tip
:)

Zbora
17. 06. 2005
Dát tip
Sid: kdepak, já myslim, že nejsi...spíš mám po včerejšku dojem, že debil jsem tady já.

Vesly
16. 06. 2005
Dát tip
Morbidní romantika v poetice...o) Tip*

houda
16. 06. 2005
Dát tip
Tak jsem si prohopkal debatu a fakt bych rád viděl, jak někdo pudově zabíjí mamuta.

Zbora
16. 06. 2005
Dát tip
houda :o))) Zabití z důvodu hladu je pudová záležitost...uspokojení základní potřeby...nebo si snad myslíš, že racionální?

sidonia
16. 06. 2005
Dát tip
počkej, osika...?

sidonia
16. 06. 2005
Dát tip
jé já sem debil..:))))

sidonia
16. 06. 2005
Dát tip
a tip teda, líbí se mi *t

Alimra
15. 06. 2005
Dát tip
*

Lúca_K
15. 06. 2005
Dát tip
romantické sice ne, ale je to dobrý :-)

pozorovatel
15. 06. 2005
Dát tip
to je sranda? jestli ne, tak se mi to líbí:))

dadik
15. 06. 2005
Dát tip
nějak toto nemůžu...

Zbora
15. 06. 2005
Dát tip
Dadik: já taky ne.

dadik
15. 06. 2005
Dát tip
.....:))

dadik
15. 06. 2005
Dát tip
.....:))

John_Ceder
15. 06. 2005
Dát tip
snad lepší bejt v kůži toho oběšence, než číst ty tvoje básně:)))

Zbora
15. 06. 2005
Dát tip
John...nikdo Tě nenutí...nechápu, že ke mě ještě porád po těch letech lezeš, abys mi zas a znova napsal, že se Ti to děsně nelíbí :o)))) ...každopádně už je to takový kolorit...a já se stějně vždycky těšim, cože mi to zase vpálíš :o))

pozorovatel
15. 06. 2005
Dát tip
tip

Zbora
15. 06. 2005
Dát tip
Šmírák: zas blbneš? ...hele, nechceš psát víc povídek a míň básní? :o))

REDH0T
15. 06. 2005
Dát tip
Chatovací skupina REDH0T, HRBOL, NEOOPICA vás tímto žádá o poskytnutí slovní kritiky k dílu autora Liberál s názvem NeoPísmácká diskuse, ze dne 14. 6. 2005. Cílem naší skupiny je překonání světového rekordu v počtu návštěv autorského díla, samozřejmě na celém světě... Přispívejte i vícekrát, chceme překonat i Číňany

houda
15. 06. 2005
Dát tip
Začátek dobrý, ale pak... neoběsil on se už večer?

...hm, mne sa ľúbi...

Rook
15. 06. 2005
Dát tip
Hezké... *

pozorovatel
15. 06. 2005
Dát tip
právě že chci:(

Pacer
15. 06. 2005
Dát tip
Nechutné:)) Zavěšením oběšence brání se osice třást se jako osika, čímž tato potrácí většinu smyslu své existence :))

Evička
15. 06. 2005
Dát tip
chvějivě vzrušivé :-)*

Zbora
15. 06. 2005
Dát tip
Houda: dobrá otázka. Ne. Oběsil se ještě za tmy, ale v čase, který se dá klasifikovat již jako ráno, neboť ostatní lidé v tu hodinu vstávali a odjížděli do zaměstnání a kohouti již též kokrhali. Další otázka je ovšem jak klasifikovat svítání. Východem onoho pověstného kotouče, či okamžikem, kdy je na východě noc světlejší než na západě? To je ovšem zavádějící, neboť míra měřitelného světla je závislá na spoustě dalších okolností, jako jsou hvězdy, měsíc, mraky a míra technické vyspělosti měřícího zařízení...například oka .o) Greenplastic1: to nevím, jestli mám být rád :o)) Rook: jak se to vezme :o) Šmírák: a co Ti brání...nedostatek podnětů? :o( Pacer: Tak tragicky bych to neviděl...zamezil třesení pouze jedné větvi, zbytek osiky se mohl třást libovolně dál...sice to pak nevypadá moc esteticky, ale o to při třesení stejně nejde. Evička: díky.

Zbora
15. 06. 2005
Dát tip
Hrbol: furt se někdo věší...

Zbora
15. 06. 2005
Dát tip
Neznámý vojín, Uganda, 13.

Zbora
15. 06. 2005
Dát tip
On za to nemůže...osika je osika...nic hlubšího :o)

Zbora
15. 06. 2005
Dát tip
...jo, zrovna hraje plocha.

Zbora
15. 06. 2005
Dát tip
Takový jungle bez beatů...

John_Ceder
15. 06. 2005
Dát tip
zbora: ty to píšeš pro radost..no a mě zase udělá radost ten vtípek, no.. mě to nic neříká, si myslím že těhlech pět řádků dokáže napsat kdokoliv a žádnej speciální pohled k tomu zapotřebí není.. ano možná píšu úplně stejně, ale proč mě to kurva nikdo neřekne? vod toho to snad je, ne? tady se furt jenom chválí atd.. ale k čemu to je.. dobrá až kvůli tomu na mě budou leťet holky nebudu se tomu bránit.. ale nic takovýho není, tak chci bejt kritizovanej, chci slyšet chyby, cizí postřehy.. chci bejt rozervanej a ne slyšet jé to se mi líbí..

Zbora
15. 06. 2005
Dát tip
Johne, speciální pohled uřčitě ne :o) ...ono napsat líbí je daleko jednodušší, než předložit nějakou konstruktivní kritiku, která bude mít hlavu a patu...to by se pak mohlo ukázat, že tomu vlasně nerozumíš...a to "líbí" by ztratilo na váze :o)

pozorovatel
15. 06. 2005
Dát tip
brání mi soudnost když já mám tu prózu radši... :

Siral
15. 06. 2005
Dát tip
:o) Mám rád šibeniční humor

John_Ceder
15. 06. 2005
Dát tip
abych ti nekřívdil, první dva řádky zněly slibně.. no, líbí a nerozumět jde celkem dohromady, ne?

t

Zbora
15. 06. 2005
Dát tip
Johne, i to čemu nerozumíš se Ti může líbit (vezměme namátkou obrazy Dalího, jimž kolikrát nerozuměl ani sám autor, ale okouzlily celý svět...TUHLE úvahu jsi četl, ne?) ...další důležitý faktor je, že pokud se Ti na písmáku něco líbí, většinou nikdo nechce, abys vysvětlil proč...a naopak, když se Ti něco nezamlouvá, počítá se s tím, že to dokážeš odůvodnit. Je to sice divný přístup, ale nikdo Tě nemůže donutit, abys jej změnil. Líbí a nerozumět může i nemusí jít dohromady. Glassy, Siral: díky za návštěvu.

John_Ceder
15. 06. 2005
Dát tip
he, tam je zajímává ta věta od toho Cedera: a proč něco obhajovat, pokud cítíš, že to potřebuješ? kurňa:)))

Zbora
15. 06. 2005
Dát tip
To vyplývá z naprosto přirozené lidské potřeby...schopnosti obhájit své jednání a chování.

John_Ceder
15. 06. 2005
Dát tip
přirozené? já bych neřek.. to spíš dnešní člověk má potřebu se obhajovat za to co dělá.. já jsem jen nárážel na to, že jsem po tobě minule chtěl, abys to jako obhájil a pár dní dozadu jsem zas říkal proč by měl člověk něco obhajovat..

Zbora
15. 06. 2005
Dát tip
To bylo vždycky...

John_Ceder
15. 06. 2005
Dát tip
já myslím, že dřív když zabili mamuta, tak bylo všem jasný, že asi maj hlad..

Zbora
15. 06. 2005
Dát tip
Nemluvím o pudovém, nýbrž o racionálním jednání.

John_Ceder
15. 06. 2005
Dát tip
to je jedno..proč to řešit..nechme to bejt.. já bych se musel zeptat jakej je rozdíl mezi racionálním a pudovým?:)

zaki
15. 06. 2005
Dát tip
cista romantika...:)

Zbora
15. 06. 2005
Dát tip
Pudové je automatické - id. Racionální je schopnost uvažovat a třídit. Zaki :o))

Natt_Alli
15. 06. 2005
Dát tip
...to že ste někerý tak "doslovný", to si asi děláte legraci?.).?----romantiku nezapřeš...

no jo, děsně romantický...má štěstí, že je mrtvej, jinak by si ho pěkně podali ochránci přírody...takhle po ránu plašit osiku...t

andromeda
15. 06. 2005
Dát tip
podle toho, jestli pro něho, nebo pro ty, co ho našli....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru