Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

láska...

17. 06. 2005
6
3
4117
Autor
zvedavec

Láska…

 

 

 

Zomrel človek, do ktorého som bola zaľúbená snáď najviac v  živote.

 

V jeho prítomnosti som kedysi nevedela nič robiť normálne a ak sme boli spolu hoci i v obrovskej závodnej jedálni – a nie pri jednom stole - triasla sa mi ruka tak, že som nebola schopná dopraviť jedlo ku svojim ústam...takú zaľúbenosť som neprežila nikdy predtým a nikdy  viac.

 

Neopätovane...

 

Zdalo sa mi spočiatku,  že nástup na to pracovné miesto, do tej kancelárie mi  bolo  súdené! A po čase som nadobudla dojem, že som svoju úlohu v plánoch Prozreteľnosti predsa len - hoci  mnou neželaným spôsobom – splnila.

Moja rovnako mladá kolegyňa bola, myslím že len mojím obrovským záujmom vyburcovaná, a začala si objekt môjho záujmu všímať – a onedlho sa zosobášili...

 

A potom som sa vydala i ja. A temer naraz sme otehotneli.

 

Neustále ma počas tehotenstva prenasledovali rôzne prechladnutia. Moja „láska“, ktorá sedela so mnou v kancelárii, ma strašila a  aj veľmi vystrašila tvrdeniami, že takéto ochorenia sa s veľkou pravdepodobnosťou prejavia na zdraví môjho nenarodeného dieťaťa...môj kolega mi predkladal dôkazy a mne to pripadalo kruté...

 

Dlho potom som sa dozvedela, že sa mu vtedy narodilo hluchonemé dieťa. Z tehotenstva, ktoré prebiehalo – v poriadku.

 

Nič také som nechcela, nič také som nepriala...

 

Nejaká averzia však ostala. A včera som to precítila.

Včera mi bývalá kolegyňa oznámila, že zomrel. Po ťažkej chorobe. A mnou to nepohlo! Dokonca som si na toto všetko spomenula. Hoci osudy i oveľa menej blízkych viem precítiť.

 

Zisťujem, že to bola sice veľká zaľúbenosť - ale naozaj nie - láska.

 

 


3 názory

zvedavec
25. 09. 2012
Dát tip
Vďaka za návštevu :) toto vnímam ako lásku, z Tvojej strany Super, že už nie si obeť, a predsa si si lásku zachovala

macecha
25. 09. 2012
Dát tip
tiež som veľmi ľúbila,no na oplátku som bola za to iba bitá. Je ale zaujímavé, že i po dlhom čase, vzpomínam a chcela by som vedieť, ako teraz žije. T***

Sarrah
19. 06. 2005
Dát tip
Pěkně jsi to napsala......mnoho lidí se domnívá, že prožilo tu největší lásku a přitom ji možná nikdy nepoznali.......t

Liso
19. 06. 2005
Dát tip
Podla mna to je velmi zaujimavy text... Ale sa mi, ze aj ti, ktorych mame naozaj radi dokazu ublizit, opustit, zradit tak, ze nase srdce bude citit cosi ine ako lutost, ked sa im nieco stane... Ved aj teraz nas obcas dokazu tak nas...t (=nasrdit), ze sme schopni im sposobit bolest...

synáček
18. 06. 2005
Dát tip
Ano... zamilovanost je skutrečně něco jiného nežli láska... Je to moc hezky napsané... T**

vesuvanka
17. 06. 2005
Dát tip
bylo to od něj kruté a netaktní... souhlasím s Clarenz

Jeheheman
17. 06. 2005
Dát tip
stejně je trapno, jak každý příběh, útrpné právo sebetrýznivé zrůdy - lidského ega, lze shrnout jako Chvilka pro tebe - honorář 300 kč. :o)

Jeheheman
17. 06. 2005
Dát tip
Jeremy: seš ty snad Chvilka pro tebe? ,o))

zvedavec
17. 06. 2005
Dát tip
Jeheheman: aby som mala jasno :), pretože neviem, či rozumiem, o čom píšeš: Tvoj honorár za to, že čítaš, že si si utrhol chvíľu pre mňa je 300 kč? ak áno, veríš, či nie, ak čítaš, čítaš na vlastnú päsť a zadarmo :) A dokonca necítim ani sebatrýzeň, len som sa pozastavila nad sebou samou, že niečo tak veľmi silné - nebolo láskou, pretože láska zanecháva stopy a rozhodne nie je jedno, čo sa stane niekomu, koho mám rada... no a keď som Ťa nedopatrením zle pochopila, tak mi prepáč (fakt som zvedavá, čo si mi to chcel napísať)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru