Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mával jsem s trny v dlani

Výběr: Print, Yasmina, Petr_Pan, empathetic_embryo, a2a2a
18. 06. 2005
23
0
3940
Autor
G_B_Show

 

Karma dětský duše

pomalu klesala, já

namířil prstem hrozivě na ptáky

 

"Hebnou"

 

vytryskl z úst

proud notové osnovy

spousta pauz

a samé krátké tóny

 

rozevřel jsem deštník

s držadlem

z trnoví ostružin

hroty se zabodly do okamžiků

rudého tepla v dlani

mrak zatemnil místnost kam až oko dohlédne i s nebem

zamával jsem tou dlaní

a ptáci zděšeně odlétají

jako když dítě na náměstí vběhne

do hejna holubů

sedne na zem

to zrní jim sní

a oni si vylejou zlost

na kusu

zbědovanýho kamene

 

tak jsem jim mával

 

 

 

 


G_B_Show
13. 11. 2005
Dát tip
sakra jak to o mně víš??

G_B_Show
13. 11. 2005
Dát tip
nebyl jsem tam zas tolikrát, ale báru i myslibora si pamatuju..:-)

leenai
18. 09. 2005
Dát tip
vrátila jsem se (poněkolikáté), však jsem to skoro slíbila :) zajímavá zůstala jako by ta temnota na mě dýchala dneska už mi sedne a moc... moc a samé krátké tóny.. jako když dítě na náměstí vběhne do hejna holubů sedne na zem to zrní jim sní

a2a2a
12. 09. 2005
Dát tip
t,v - tady neumím být chytrý, je to hezká věc

Markel
09. 09. 2005
Dát tip
líbí moc, bez jakýchkoliv debat dávám T

gemina
25. 06. 2005
Dát tip
jo, libi se hodne

Áda116
25. 06. 2005
Dát tip
Mám ráda tento typ poezie a tohle mě hodně zaujalo *

Petr_Pan
24. 06. 2005
Dát tip
mi osobně to ( jestli mám ještě kecat ) to přijde jako povídání samotnýho euchrida a - ten poslední veršík tak nějak se dá přehlídnout + nejspíš tam asi patří, ale - stejně mě ruší - přidávám V

G_B_Show
24. 06. 2005
Dát tip
ten poslední uzavírá kruh, bez něho by tam nebylo ztotožnění s těmi ptáky :-) a jakože o to mi šlo :-) dlouho se mi nikdo nevěnoval tak jako ty. Za jakékoliv připomínky jsem v návalu zdejších onlyStar kritik moc vděčný, díky PetřePane (jak vlastně tvoříš ty?, nidke ani stopa..tak?)

Petr_Pan
24. 06. 2005
Dát tip
včera jsem dokompletoval dvě zbrusunový dílka - jedno pro mamku - takový úsměvný - chci jí to dát, než odjedu, aby měla radost a vzpomínala na mě v dobrym - má z toho dost starosti .. a druhý je na pět stránek - posílám v něm doprdele všechny kluky s propiskama, takže piš raděj jen na počítač + proti komunistům, proti kterejm se chystám zbrojit ještě mnohem víc. v souvislosti s tim mám pro Tebe skvělej návrh - určitě to téma zpracuju taky, ale - jak máš to dílko o pršení v praze, tak - kdybys tam dal místo čistícího vozu pořádný vodní dělo, byl by to pích nejlepší a dílko nejlepší a tak .. ;-)) .. zatim je ale nemám obě dvě v konečný podobě v pc + na p je nedám, stejně jako ostatní. zejtra je vysočina - budem tam asi dva/tři - jen tak posedět a na pivo zajdem asi - jestli by se Ti chtělo, rád bych Tě viděl .. :-) na druhou stranu to máš dost daleko a - v neděli + v pondělí budu pravděpodobně v praze, tak bysme se mohli vidět tam .. ;-)

G_B_Show
24. 06. 2005
Dát tip
Hey A! Neděle Praha Petr_Pan Střelecký_ostrov flaška_vína (pro mě) a kvalitní_minerálka (pro Tebe), přivez si zpěvíček i s těma novejma, těšim se!

Petr_Pan
24. 06. 2005
Dát tip
ááá - já se v praze moc nevyznám + nedělní odpoledne je problém - nebo - aspoň tak od čtyř určitě - mám domluvenou schůzku s panem kovaříkem - pokec/počtení + pravděpodobně u něj aj přespim - nejlíp by bylo pondělí - domu nespěchám, takže bysme mohli ťapat prahou nebo někde sedět celý odpoledne/večer - hm ? :-)

G_B_Show
24. 06. 2005
Dát tip
tak...já mám v pondělí celodenní brigádu u karlova mostu, ale můžeš se na mě přijít podívat - nacpu ti leták a budu tě anglicky a německy nutit, aby sis koupil vstupenku na barokní koncert :-) Ne, vážně ta neděla by byla lepší, aspoň na chvíli.. Kdo je pan Kovařík? předpokládám, nějaký literát? Co teda neděle dopoledne nebo sobota večer (že bys přijel dřív..?)

Petr_Pan
24. 06. 2005
Dát tip
tak ju - pokud jsi nezměnil číslo, můžem dám Ti ještě vědět - pojedu ( pravděpodobně ) tentokrát vlakem, takže nedělní odpolední by mohlo vyjít .. :-) kovařík je pán, co dělá v rádiu pořad, kde se jako že ukazujou mladý autoři ( nevim - neposlouchám to a nechci tam ), dál dělá/účastní se různejch hlavounskejch čtení všudemožně a hlavně - zná se se spoustou zajímavejch lidí i těch, co jsou už mrtvý, profláknul hraběte a jiný týpky - měli jsme se vidit už minulej víkend, ale - jsem nachcípanej, takže takhle .. :-) těšim se na Tebe na neděli a - v pondělí se na mostě třebas taky stavím - rád bych si trošku prolez jen tak starou prahu - moc dlouho jsem si procházku centrem upíral ( vždycky vyšehrad nebo ňáký ty hnusný panelákový části ), tak bych si jí chtěl před odjezdem trošku užít .. - ale - to ještě pokecáme v neděli .. ;-)

G_B_Show
24. 06. 2005
Dát tip
fajn, tak super, dej vědět jak dorazíš. budu čekat na nádraží s okatými transparenty a konfetami na uvítanou (ale možná tě taky prostě jenom vyzvednu :-)

Petr_Pan
24. 06. 2005
Dát tip
ok ;-)

zaki
24. 06. 2005
Dát tip
:)

Petr_Pan
23. 06. 2005
Dát tip
ten závěr mi to trochu kazí ale TIP + klub jo-o

Yasmina
23. 06. 2005
Dát tip
moc dobrá

leenai
23. 06. 2005
Dát tip
velice, velice zajímavé... ale nějak mi dneska nesedne... možná se vrátím

sk8ergirl
23. 06. 2005
Dát tip
"a oni si vylejou zlost na kusu zbědovanýho kamene" ...mi se to zase líbí i s tím závěrem, pěkná :o)

Siral
23. 06. 2005
Dát tip
tak tohle jo**

Zly
20. 06. 2005
Dát tip
* gut

houda
20. 06. 2005
Dát tip
dá se číst

Budeč
20. 06. 2005
Dát tip
co taky, než mávat/moci mávat/chtít mávat/aby nás to vůbec napadlo.

hastrman
19. 06. 2005
Dát tip
vytryskl z úst proud notové osnovy spousta pauz a samé krátké tóny ale i to ostatní *

ysalamiri
19. 06. 2005
Dát tip
*

mával dlaní, tak jsem jim mával...............................................................................................................ticho, ............................................................úžas.....................

(závorka)
18. 06. 2005
Dát tip
jo, (líbí) T

mad_orgasm
18. 06. 2005
Dát tip
hodně líbí

Apricots
18. 06. 2005
Dát tip
moc moc líbí*

Nicollette
18. 06. 2005
Dát tip
mam poškrábaný prsty *

*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru