Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prosím

28. 12. 2000
0
0
967
Autor
Vrána

-prosím o lidskou pokoru -prosím o nové černé kalhoty s kapsama na prdeli -prosím o lásku -prosím o blahobyt a spásu lidstva -prosím o hodinky s modrým ciferníkem -prosím o Tebe a o sebe -prosím o smích -prosím o delší noci s dlaňema na tvých ňadrech -prosím o ničím nerušený spánek -prosím o pravé přátele -prosím si jedno kafe!!!
Miroslawek
10. 01. 2001
Dát tip
... o blahobyt a spásu lidstva? Co bychom tu potom dělali? Točili rukama mlýnek?

Vrána
04. 01. 2001
Dát tip
Delal jsem az moc, ted uz radeji jenom prosim.

Miracleion
03. 01. 2001
Dát tip
Docela se mi líbí ta forma - strohá a právě proto navádějící k zamyšlení - stejně jako slova která pod zdánlivě bezobsažnou či ordinérní slupkou skrývají úvahu a cit. Jediné mi trochu vadí - a to je to sprosté slovo na konci druhého řádku. Užívání explicitních výrazů v poezii neodsuzuji, ale musí být funkční a myslím si, že to tohle slůvko natolik v této básni neplní.

J
29. 12. 2000
Dát tip
Samo? To ne. Aspoň poprosit :-)

alex
28. 12. 2000
Dát tip
prosit můžeš , ale děláš proto něco, abys to získal

Sadaf
28. 12. 2000
Dát tip
To já už neprosim, já na to kašlu... Ale napsal jsi to hezky i když pravdu má alex:děláš pro to něco????

Rozervanec
28. 12. 2000
Dát tip
Nepros, a ono to přijde samo. Fakt, věř mi ¨(zkušenost - nesdělitelná zkušenost).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru