Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sedmero mladého sviště

19. 06. 2005
6
2
1738
Autor
kgirl

K tomuhle nemám co dodat, je to melancholická vzpomínka na Kulíka,Bubíka,Dulíka a Kačera Donalda.

Sedmero Mladého Svištì

1)Pan Oddílák má vždycky pravdu!!!

 

2)V pøípadì, že se mladý sviš nachází v pøírodì, a nemá toaletní papír smí použít svùj prùkaz mladého svištì nebo listy kopøivy.

Zakázány jsou listy orchideje, protože je chránìná,

a bankovky vyšší než 10 dollarù.

 

3)Mladý sviš se snaží být dobrým botanikem, proto urèuje byliny a døeviny, které pøi svých toulkách pøírodou potká, pøípadnì si zakládá herbáø.

Byliny se povìtšinou vyznaèují tím, že jsou zelené a døeviny mají hnìdý kmen.

Pozor na myslivce a vojáky jsou také zelení, ale je pøísnì zakázáno zakládat je do herbáøù, pøípadnì je lisovat.Posedy a stožáry vysokého napìtí také nechte na pokoji, pøestože jsou hnìdé.

 

4)Mladý sviš chce být dobrým zoologem (pro ty kteøí už mlsnì pøemýšlí o hrátkách se zvíøátky máme špatnou správu, jde o zoo-logii, ne zoo-filii).Zvíøátka ale narozdíl od rostlinek nezakládáme do herbáøù ani nelisujeme ve zlatých stránkách.Jak krmíme zvíøátka:

tchoøi:romadùr nebo olomoucké syreèky

jeleni:ovesné vloèky nebo müsli (nutnost vitamínu E pro dobrý rùst parùžkù a kopýtek)

 sojky:sója

 

5)Mladý sviš zbyteènì nezakládá lesní požáry, vuøty se dají opéci i na nìèem, co odborná terminologie nazývá „táborák“.Každá sviští družina má jednoho tzv. petrol mana, který je povìøen nosit na výpravy kanistr benzínu pro snadné založení ,,táboráku“.V blízkosti petrol mana je zákázáno kouøit.

 

6)Mladý sviš kouøí pouze když se pan Oddílák nedívá,

pije pouze když už pan Oddílák opravdu nemùže.Dále je zakázáno zvracet na sviští kroj, když pan Oddílák mluví a v národních parcích.

 

Už zítra:7)Hierarchie sviští družiny!Zahuštìný,výživný,koøenìný vývar

toho co s pamatujete ze skauta,pionýra a toho co jste se doèetli v Hoších od Bobøí øeky!Tìšte se na obzvláštì masité pokraèování!

Nepromarnìte, už zítra!


2 názory

RealPedro
16. 01. 2008
Dát tip
Nu.. Například petrolman a další havěť mě nadchla, ale v některých okamživých to ztrácelo švih. a nezobrazujou se diakritické znaky =(

Santi€
08. 01. 2008
Dát tip
nějak Ti onemocněla písmenka;( ale je to milé, někoho sem pozvu, komu se to bude líbit taky

Mno jo hehe

Mustal
19. 06. 2005
Dát tip
Že by se z toho vyvinul nějaký ostrý pamflet namířený proti autoritám dětského světa? Nechám se překvapit:)

Hééézký... Si tipnu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru