Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hluchota

01. 08. 1999
1
0
1700
Autor
Bolek

Skleněný poklop dunivě zaklapl a přiskřípl vakuový pískot v obzduší. Pak začal padat rosolový déšť.. Plnil ústa, vléval se do uší, zalepoval oči dlouhými jazyky, plazil se po zádech, stékal k patám, až naplnil celý prostor. Tělo se prohýbalo pod tíhou rosolu, prudce brázdilo rukama v rosolovité kaši ve snaze dostat se ven. Skleněný poklop byl pevný. Pohyby zvláčněly, zvolnily a poddaly se drtivému tlaku... Pak prostor zduřel do růžova a z jeho esence vyšlehlo TICHO. Ostré jako dýka a tvrdé jako srdce prudce zaútočilo na zchvácené tělo. Ve zběsilém rytmu tvrdě dopadaly nemilosrdné údery na hlavu nabitou k prasknutí... Tělo zmýtané divokými nápory, přijímalo rány a čekalo konec. V děsivé explozi času se míhaly ocelové hroty ticha a konec nepřicházel...
klipeto
06. 12. 2004
Dát tip
skvely... dobre popsany pocit ztraty sluchu dovolim si klub t*

kačka
20. 10. 1999
Dát tip
Trochu moc rosolu na můj "ne/vkus", možná ten konec bych víc nasměřovala k té hluchotě, je to nějak pro mne zdrobené, spíš sugestivní pocity, zanikla mi tam podstata toho, cos chtěl říct, pokud nebereš hluchotu jako konec - čeho?

Špuntík
09. 08. 1999
Dát tip
Fakt síla, kam na to chodíš?

slavek
01. 08. 1999
Dát tip
chtěl bych pomoct otevřít ten poklop..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru