Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drogy jsem ještě nezkusila

29. 12. 2000
1
0
1700
Autor
Milena

Už u nás na vsi koně sa plaši, včera mraz rybníku ukradl jeho hráz, naša pola jsu už zasytá, pěkná jako zahrada pána Boha, u školy děcka hlaholí, že ta naša ves v pěkné krajině stóji, a máme dobrú fabriku, děláme ať také na novej rok něco máme, pod vrchem teče řeka, kúpat sa v letě budem, ale nejřivě musí sa sklidit leň. A vy drsní chalani, co vám hážem věnce, co jsme s Jarmilkou uvily,nechť sa stavitě, slivovicu dáme. Na zapšklý čivot Ostravakuch plko hodíme. To vam pišu já, vaša Milena
Rowenna
07. 01. 2003
Dát tip
Snaha o naivitu? Já bych řekla, že se o nic nesnaží, podle toho, co jsem četla.

Francois
23. 07. 2002
Dát tip
Je to jen snaha o naivitu. Zly: jsi super.

Zly
21. 07. 2002
Dát tip
Na návsi rozpřažená stojí Milena, básníkova žena stojí tam sama a pod hvězdami rozpráví s lidmi, dobytkem a kolem náhodně procházejícími kačenami (ať se to teda rýmuje) Poté ve fabrice po netu šíří do světa osvětu...

Zly
21. 07. 2002
Dát tip
To vam pišu ja, vaš Zly. (zapoměl jsem dodat :-))

Schlange
20. 07. 2002
Dát tip
dobrá

Styx
29. 12. 2000
Dát tip
ty krávo buranská, myslíš si, že si náká študovaná, píčo!!! Si blbá jako konev, tohle napíše jenom debil.

kafka
29. 12. 2000
Dát tip
něco z toho se mi docela líbí, je to neobvyklé, připomíná mi to lidovou tvorbu ;-) proč ne? ;-)) Klid, Styxi, na urážky tu, tuším, není místo... ulevit si můžeš někde jinde, je-li potřeba...

Janis
29. 12. 2000
Dát tip
no já Vám nevim... ale každej má holt jinej vkus:) kafčí žénó :to jsi myslela vážně s tou lidovou tvorbou? :)

Janis
29. 12. 2000
Dát tip
jsem se zapomněla...moc nerozumím tomu názvu ve vztahu k "básni"? :)

kafka
29. 12. 2000
Dát tip
pravda, název jsem taky nepochopila... Janis: ta lidová tvorba byla trošku nadsázka ;-)

Lyryk
29. 12. 2000
Dát tip
Chápu to tak, že fantazie má autorka dostatek a proto "drogy ještě nezkusila" nebo naopak nám předkládá první výsledek vyzkoušení drogy. Smysl není jasný. Myslím, že je to takový nepřirozený hantec, docela půvabný, zcela jistě by se na něm dalo úmyslně pracovat.

Janis
29. 12. 2000
Dát tip
kafčí : tak to jóó:) já jsem holt někdy malinko nechápavá:)

Kovi
29. 12. 2000
Dát tip
Asi bys sis v oblasti poezie rozumněla se Standou Holubem.. Fakt skvělý, že máš ráda Viewegha... toho blbce fakt nenávidím...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru