Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Antipohádky

30. 12. 2000
3
0
2227
Autor
falcon

BUDULÍNEK --------- Budulínku, dej mi hrášku, povozím tě na ocásku! Lesní tvore! Zde ses netrefil! Kluk je vyspělý a zoofil! O SMOLÍČKOVI ------------ "Smolíčku Pacholíčku, otevři nám světničku! Jen dva prstíčky si ohřejeme a zase půjdeme!" Smolíček pootevřel dveře, pak je prudce přibouchl a otočil bezpečákem. Pak sebral z podlahy čtyři zakrvácené prsty a odnesl je do vedlejší místnosti. Když je ukládal do lihu k ostatním, pomyslel si, jak jsou ty jezinky nenapravitelné. ČERVENÁ KARKULKA ---------------- Karkulka jde lesem, skrze houští, chvojí, v koši nese bábovku a víno snad. A tu náhle - vlk tu před ní stojí a z očí mu kouká hlad. Karkulka však nelekne se a vytáhne pistoli! Pak již rána rozlehne se a vlk v krvi se svalí. Z toho vlkům plyne poučení: Karkulky jen z dálky zdrav! Přiznejme si bez mučení: Jiná doba - jiný mrav! PERNÍKOVÁ CHALOUPKA ------------------- Baba říká dětičkám: Na lopatu sedejte, budeme si hrát! V duchu ale bručí: Já vám dám, perníček mi brát! Hrozně špatně Jeníčka však znala! Viděl bábu smát se pod vousy! A hned ji nutí, aby ukázala, jak na lopatu sednout si. A pak: Šup! Do pece s ní hned, ať si křičí: Ne a ne! Ono sice: Mládí vpřed! Ne však pečené!
blázen
18. 01. 2001
Dát tip
Nikde žádní duchové? Jsem zmaten! Ale nelituju, zasmál jsem se. *

FLO
16. 01. 2001
Dát tip
Na pobavení dobré:o)))

myrinda
31. 12. 2000
Dát tip
a me zase jezinky :-) pf 2001

Koom
30. 12. 2000
Dát tip
nekoho to snad pobavi, me v tuhle hodinu a s timhle preslazenym kafem bohuzel ne:-)

Astalavista
30. 12. 2000
Dát tip
Proč ne. Takovej pohádkovej Pulp Fiction.

Čolek
30. 12. 2000
Dát tip
Konečně vím, jak to bylo doopravdy! :-))

ruby
30. 12. 2000
Dát tip
jo me pobavil ten smolicek:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru