Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vánoční

30. 12. 2000
6
0
2785
Autor
J

Štěstí barevných korálků naléváš do šálků CINK nová láska! Čajová konvička voní rýmy básní střídavě a trochu zvědavě o sebe zvoní do ucha má předtucha se asi této noci splní na plese ruka s rukou vede se... Pojď tančit!
jester
07. 03. 2001
Dát tip
Carodej to asi napsal hned prvni i za mne.. a ty Konvickové vzpomínky tim ale inspirovány nebyly.))) ( ale ještě toho mám, vidim na čtení dost.. tak zay příště)..

Merle
05. 01. 2001
Dát tip
měla vlasy samou loknu jéé je je :-)) dám přednost Jikovi... po protančený noci se mnou bys na něj už prostě neměla sílu :-)))

JiKo
05. 01. 2001
Dát tip
Merle prdlajs, vzpomeň si jak jsem tě to učil: měla vlasy samou loknu Jé Jé Jé :-))

J
05. 01. 2001
Dát tip
Tak takhle to je, pánové!

J
04. 01. 2001
Dát tip
Ano, četla jsem :o) Pořadí bude podle dat, ano?

JiKo
04. 01. 2001
Dát tip
Merle :-)) ps: následující dílo :-))

Merle
03. 01. 2001
Dát tip
hň hň hň :-))))) no nic, viz předchozí dílko...

myrinda
01. 01. 2001
Dát tip
hezky, j pf2001!

JiKo
01. 01. 2001
Dát tip
Smím prosit? :-)

J
31. 12. 2000
Dát tip
S důvěrou ze sebe vypiš klidně, Cody, co Tě napadá na téma formálních nedostatků. Jsem silvestrovsky naladěná a přijímám kritiky. A navíc to snad vyváží Tvůj popsaný dojem. Díky! Sadaf: To je život. Já jsem většinou asi taky smutná, o to lehčejc vychutnávám podobné vzletné nálady a tak ráda se o ně dělím! Díky, že tu jste! Caroděj, Jákob :o)

PetrViP
31. 12. 2000
Dát tip
dyť uuž jduuu, neee:)

PetrViP
31. 12. 2000
Dát tip
jinak tip (ne ze známosti, poch.)

Carodej
30. 12. 2000
Dát tip
Úsměvné, milé, připadám si, jako když nahlížím zámeckým oknem, když Popelka tančí s princem.....

Sadaf
30. 12. 2000
Dát tip
No to zase já , víš, J, prostě na novou lásku nevěřím. Napsala jsi to moc krásně, ale vzhledem k několika mým osobním věcem, je tato věc pro mě věcí smutnou. Ale jinak, jak říkám...moc hezká věc:-)))

Cody
30. 12. 2000
Dát tip
Naprosto mě ochromila ta úžasná lehkost s jakou dokážeš psát, jakoby se ta slova vznášela v mých myšlenkách.... Občas vidím nějaké nedostatky po formální stránce, ale ta lehkost jako by je úplně pohlitila... TIP

Jákob
30. 12. 2000
Dát tip
hezký

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru