Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa dně...
29. 06. 2005
2
0
1014
Autor
p_moody
Napadlo vás někdy co by vidělo dno hrnku kdyby mělo tu možnost??Mě ano a ještě že tu možnost nemá.Spatřil by dvě velké vyvalené koule symbolizující vaše oči,velké roztáhlé nozdry,z tohoto pohledu velmi nehezké,a chrup spojený s horním patrem vašich úst díky kterému by vám viděl až do žaludku.Nehezká záležitost!!! I taková Sharon Stone by vypadala blbě.Takže vám radím…(!!!)…!!!KUPUJTE JEN SLEPÉ HRNKY!!! (bude to lepší pro všechny)
Bezprizorný
30. 06. 2005
ale takovej slepej hrnek, to nejni nic gut, vzhledem k chybějcímu dnu bych si moc do frňáku nenandala... :)) Myslíš, že čučí i dna frťanů... ?? To by taky nebylo moc gut, to bejvam jednak hnusná takhle vodspoda a ještě nametená jak... no tfuj. Eště že nejsem dno hrnku.. chudáčci.. .no jo, dycinky tu je někdo, kdo se má hůř než my... vem si takový misky pro psy...
Leenai: Jasný...misky pro psi...nebo spodní prádlo tlustýho politika...fuuj sakra...co to je..áá...radši už dost...