Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

právo na svobodu

02. 07. 2005
0
1
727
Autor
Amina

Ptáci co hledají studánky, mají žízeň.

Ryby uvězněné v sítích, cítíce nekonečnou tíseň.

Lvi znuděně přecházejíc v klecích, neztrácejíce vznešenost.

Koně běžíc pod ranami biče, v očích záříc jim šlechetnost.

Kam poděla se svoboda? Proč bráno je jim právo na život.

Tak probuďme se pro Boha.Což není dost hlasité jejich volání o pomoc?

Stačí je poslouchat a vnímat.Mládě co zabili mu matku, nedovede řvát, ale jen smutně zpívat.

Opice zavřené v klecích jsou jen pro výsměch.Provokovány pro zábavu.

Vždyť s nimi máme mít mnoho společného.Tak proč připravili jsme jim zradu.

Jak hrozný musí být pohled na svět skrze mříže.

To vše dáváme jim jako odplatu za jejich lásku a důvěru.

Pohledy smutné a toužící, vidíme je dívat se tak tiše.

Hledají volnost, chtějí své právo na život.

     

1 názor

Amina
04. 07. 2005
Dát tip
Nevim co myslíš tim kdo lže..., já si můžu mít názor jakej chci.Ani za mák nesouhlasim s tim co si napsal.Když jsem tam neuvedla buvola a zebru, tak to nebylo proto, že bych si myslela, že mají mínˇ šlechetný oči, stejně tak jsem tam mohla uvést milion dalších zvířat.Zkrátka ti uniklo o co go.

Amina
04. 07. 2005
Dát tip
Opraveno (každý může občas něco přehlédnout, to se mi zas nezdá jako velký problém)

Lvi!!! Panenko Maria Podsrpenská, vidíš to??? Dál už jsem prostě nemohla číst. Jelikož jsem znamení lev, tak mě to dost...

Krajíc
02. 07. 2005
Dát tip
No tak mládě sem viděl řvát kolikrát a náramně, kůň má stejně šlechetný oči jako buvol nebo zebra, pro Boha jsme vzhůru celej den a lev skrz mříže ke mně necejtí žádnou lásku...dokonce ani špetku porozumění..natož důvěry, takže Amino..kdo lže..ten krade..a může i zabít. Celé je to plytké a blbé.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru