Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Štěstí je ve smrti

02. 08. 1999
1
0
1368
Autor
IAGO

Jdu tichou ulicí a myslím jen na Tebe, v myšlenkách krásných vznáším se do nebe. Vidím, jak příště se potkáme a jen mě spatříš, řekneš: "Můj miláčku, jenom mě patříš." Jdu tichou ulicí a vůbec nic nevnímám, však najednou ticho to výkřikem protínám. Cítím, jak s každou unikající kapkou krve mojí, všechny bolesti mé jak mávnutím kouzelného proutku se hojí. Vidím, jak krev má s kolejemi se kříží a cítím, že víčka má tíhou se klíží. Cítím, že konečně Tebe už mám, když na té ulici tiše sám umírám.
Moony_Naked
13. 01. 2004
Dát tip
často, hodně často přemýšlím o podobných témetech..smrt je krutá a nelítostná, ale stejně tak spravedlivá,interesantní a mnohdy může přinést i vysvobození..jisté ale je, že dříve či později zavolá na každého z nás a sevře ho ve svém dusivém objetí..víc nikdo z nás neví a asi je to tak dobře..tip*

Saxanka
07. 05. 2000
Dát tip
Krásný život stojí někdy za H....

IAGO
01. 09. 1999
Dát tip
maprach: Nad jakým snem?
Adarhaz: Ano, chcemě to slyšet, ale jen od těch, po nichž toužíme...

castan
01. 09. 1999
Dát tip
IAGO: Ale zatím to uslyšíš zpravidla jen od těch, na nichž ti nezáleží. Nebo si to myslíš, že ti na nich nezáleží! Jednou přes tu krev nahmatáš srdce....

maprach
29. 08. 1999
Dát tip
Po vzoru Bibši i já provádím "Písmákovský ad hoc" výběr četby: zrovna ses tu objevil a ještě jsem tě nečet, takže už jsem tady :-) Přemýšlím nad tím snem, se kterým umiráš, a nevím, jestli bych k tomu měl sílu. Moje racionální půlka by mi asi poradila, ať se du pořádně vyspat a řeším to až ráno :-) :-)

Hannah
19. 08. 1999
Dát tip
Dívej se taky kolem sebe, když sníš, nebo vážně nekde vlítneš pod tramvaj a komu pak Ona bude říkat :"Můj miláčku, jenom mě patříš" ? ...

IAGO
19. 08. 1999
Dát tip
Adarhaz: Díky a nebuď smutný, prosím.
Hannah: Není nikdo, kdo by si to říkal.... A navíc nebyla by to Ona, ale On.

slavek
02. 08. 1999
Dát tip
proboha. Víš jak se cítí člověk, který o někoho tímto způsobem přijde. Nechce tomu uvěřit, nechce to akceptovat, chce to změnit, ale nejde to. Pláče, a slzy nepřináší úlevu. Křičí, běduje, ale bolesti neubývá.
Mysli na to prosím...
Jinak báseň je skvělá, ale vzpoměl jsem si na jednoho mě velmi milovaného člověka, který si prožil právě takovouhle ztrátu velmi nedávno.

Bříza
02. 08. 1999
Dát tip
Štěstí ve smrti však většinou není trvalého rázu - to pouze pro pohřební a kremační službu. (alespoň podle toho co otom vím). Pro pozůstalé bývá bohužel někdy rovněž štěstí ve smrti pociťováno (většinou naštěstí ne). Protože všechno je relativní, může motto platit, pokud je život horší než smrt, což však má možnost posoudit pouze nebožtíci a ti jsou většinou skoupí na slovo. :-) Navíc - smrt je ženská a typuju, že suicide moc sexy není. Ale zaujme - to jo, zvlášť, není -li čím jiným.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru